Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pytania, które się nie kończą
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tadeusz Sobolewski w swoich rozmowach z Mają Komorowską odkrywa zarówno tajemnice teatru, jak i głębsze refleksje nad samym życiem. Komorowska, znana ze swojego umiejętnego podejścia do mrocznych tematów, potrafi oświetlić je wewnętrzną jasnością. Skąd jednak bierze tę siłę? Czy to dar, który otrzymała od natury, wpływy z domu rodzinnego, czy może doświadczenia z pracy z takimi mistrzami teatru jak Jerzy Grotowski i Krystian Lupa? Czasami maska jest niezbędna, aby odkryć prawdziwe oblicze, a absurd pozwala odnaleźć dobro i sens. W książce pojawiają się role, które jeszcze dziś pozwalają podziwiać Maję Komorowską, takie jak Winnie w „Szczęśliwych dniach” Becketta czy Sarah Bernhardt w „Mimo wszystko” Murrella. Sobolewski i Komorowska prowadzą nas przez te i inne przemyślenia, tworząc głęboki dialog na temat istoty sztuki i życia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tadeusz Sobolewski w swoich rozmowach z Mają Komorowską odkrywa zarówno tajemnice teatru, jak i głębsze refleksje nad samym życiem. Komorowska, znana ze swojego umiejętnego podejścia do mrocznych tematów, potrafi oświetlić je wewnętrzną jasnością. Skąd jednak bierze tę siłę? Czy to dar, który otrzymała od natury, wpływy z domu rodzinnego, czy może doświadczenia z pracy z takimi mistrzami teatru jak Jerzy Grotowski i Krystian Lupa? Czasami maska jest niezbędna, aby odkryć prawdziwe oblicze, a absurd pozwala odnaleźć dobro i sens. W książce pojawiają się role, które jeszcze dziś pozwalają podziwiać Maję Komorowską, takie jak Winnie w „Szczęśliwych dniach” Becketta czy Sarah Bernhardt w „Mimo wszystko” Murrella. Sobolewski i Komorowska prowadzą nas przez te i inne przemyślenia, tworząc głęboki dialog na temat istoty sztuki i życia.
