Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pytać mądrze. Studia z dziejów społ. i kult.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Profesor Andrzej Chwalba jest wybitnym specjalistą w zakresie historii Polski ostatnich dwustu lat. Od lat z powodzeniem łączy rolę naukowca, charyzmatycznego organizatora życia naukowego oraz cenionego wykładowcy akademickiego. Jest także humanistą, który wielokrotnie wyrażał przekonanie, że profesjonalny obowiązek obiektywnej oceny nie wyklucza aktywnego obywatelstwa. Niezwykle ceniony jako pisarz i eseista, Chwalba posiada rzadki wśród historyków talent do klarownego i porywającego przedstawiania skomplikowanych tematów. Księga ta, której pomysł narodził się w kręgu jego studentów, jest wyrazem uznania społeczności akademickiej dla osiągnięć profesora w tych dziedzinach, z naciskiem na jego zdolności dydaktyczne oraz umiejętność wspierania uczniów w ich niezależnych poszukiwaniach naukowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Profesor Andrzej Chwalba jest wybitnym specjalistą w zakresie historii Polski ostatnich dwustu lat. Od lat z powodzeniem łączy rolę naukowca, charyzmatycznego organizatora życia naukowego oraz cenionego wykładowcy akademickiego. Jest także humanistą, który wielokrotnie wyrażał przekonanie, że profesjonalny obowiązek obiektywnej oceny nie wyklucza aktywnego obywatelstwa. Niezwykle ceniony jako pisarz i eseista, Chwalba posiada rzadki wśród historyków talent do klarownego i porywającego przedstawiania skomplikowanych tematów. Księga ta, której pomysł narodził się w kręgu jego studentów, jest wyrazem uznania społeczności akademickiej dla osiągnięć profesora w tych dziedzinach, z naciskiem na jego zdolności dydaktyczne oraz umiejętność wspierania uczniów w ich niezależnych poszukiwaniach naukowych.
