Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Psychologia dla liderów
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez technologie, istotne stają się umiejętności liderów, menedżerów i ekspertów, którzy potrafią dobrze słuchać, obserwować, myśleć kreatywnie oraz adaptować się do nowych wyzwań. Kluczowe są te cechy liderów, które opierają się na intuicji i empatii, stanowiących fundament inteligencji emocjonalnej. Psychologia, definiowana jako nauka o ludzkiej duszy, odgrywa w tym kontekście rosnącą rolę, co wyraża się w idei promowania psychologii w zarządzaniu biznesem.
Publikacja ta często przedstawia świat biznesu, zwłaszcza wielkich korporacji i ich liderów, w sposób krytyczny, ale jednocześnie skupia się na poszukiwaniu pozytywnych rozwiązań. Biznes, będąc integralną częścią współczesnej kultury, może zyskać na wprowadzeniu psychologicznych perspektyw, aby stworzyć bardziej odpowiedzialną i zrównoważoną kulturę korporacyjną, zgodną z aspiracjami i możliwościami, które stoją przed współczesnymi przedsiębiorcami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
44.49 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
19.80 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
W dzisiejszym świecie, zdominowanym przez technologie, istotne stają się umiejętności liderów, menedżerów i ekspertów, którzy potrafią dobrze słuchać, obserwować, myśleć kreatywnie oraz adaptować się do nowych wyzwań. Kluczowe są te cechy liderów, które opierają się na intuicji i empatii, stanowiących fundament inteligencji emocjonalnej. Psychologia, definiowana jako nauka o ludzkiej duszy, odgrywa w tym kontekście rosnącą rolę, co wyraża się w idei promowania psychologii w zarządzaniu biznesem.
Publikacja ta często przedstawia świat biznesu, zwłaszcza wielkich korporacji i ich liderów, w sposób krytyczny, ale jednocześnie skupia się na poszukiwaniu pozytywnych rozwiązań. Biznes, będąc integralną częścią współczesnej kultury, może zyskać na wprowadzeniu psychologicznych perspektyw, aby stworzyć bardziej odpowiedzialną i zrównoważoną kulturę korporacyjną, zgodną z aspiracjami i możliwościami, które stoją przed współczesnymi przedsiębiorcami.