Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przystanąć w biegu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiam Państwu nowy tom moich przemyśleń kaznodziejskich, który stanowi wyjątkową kompilację tematów wybranych z wielu serii rekolekcji adwentowych i wielkopostnych. Początkowo rozważania te istniały w formie szkiców, notatek czy konspektów, a niekiedy jako już gotowe teksty. Teraz otrzymały one nowoczesną formę językową oraz wpisany w strukturę aktualny kontekst, odzwierciedlający wyzwania i potrzeby współczesnych pokoleń wiernych.
Książka ta w znacznym stopniu opiera się na biblijnych fundamentach, zaczerpniętych z ksiąg zarówno Starego, jak i Nowego Testamentu. Teksty wzbogacono również odwołaniami do dokumentów Soboru Watykańskiego II, Katechizmu Kościoła Katolickiego, przekazów mistyków i głosów katolickiej publicystyki. Mają one stanowić odpowiedź na współczesne zagrożenia dla wiary, jakie niesie ze sobą zlaicyzowany świat, oraz pomóc w zachowaniu tradycji chrześcijańskiej. Priorytetem jest formowanie postaw moralnych i społecznych opartych na Ewangelii oraz nauczaniu Kościoła.
Zrezygnowałem z typowej struktury rekolekcyjnego wykładu, unikając sekwencyjnego podziału od otwarcia do zamknięcia. Zamiast tego, materiały podzielono według wieku i docelowych odbiorców. Część pierwsza skupia się na dzieciach i młodzieży, oferując refleksje dopasowane do ich etapów życia. Druga część adresowana jest do dorosłych, z naciskiem na zasady chrześcijańskiego życia. Trzecia część, o charakterze lekcji duchowych, porusza problemy istotne dla konkretnych grup wiernych.
Tworzenie nauk rekolekcyjnych wymaga uwzględnienia licznych wyzwań. Niezbędna jest gruntowna znajomość Biblii i teologii, a także zrozumienie duchowych i życiowych potrzeb odbiorców. Retoryka musi być dopasowana do wieku i doświadczeń słuchaczy, dlatego różni się w przypadku dzieci, dorosłych oraz osób duchownych. Mimo różnic, każda nauka dąży do osiągnięcia trzech kluczowych celów: przemiany serca, wzmocnienia wiary oraz pogłębienia przyjaźni z Bogiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiam Państwu nowy tom moich przemyśleń kaznodziejskich, który stanowi wyjątkową kompilację tematów wybranych z wielu serii rekolekcji adwentowych i wielkopostnych. Początkowo rozważania te istniały w formie szkiców, notatek czy konspektów, a niekiedy jako już gotowe teksty. Teraz otrzymały one nowoczesną formę językową oraz wpisany w strukturę aktualny kontekst, odzwierciedlający wyzwania i potrzeby współczesnych pokoleń wiernych.
Książka ta w znacznym stopniu opiera się na biblijnych fundamentach, zaczerpniętych z ksiąg zarówno Starego, jak i Nowego Testamentu. Teksty wzbogacono również odwołaniami do dokumentów Soboru Watykańskiego II, Katechizmu Kościoła Katolickiego, przekazów mistyków i głosów katolickiej publicystyki. Mają one stanowić odpowiedź na współczesne zagrożenia dla wiary, jakie niesie ze sobą zlaicyzowany świat, oraz pomóc w zachowaniu tradycji chrześcijańskiej. Priorytetem jest formowanie postaw moralnych i społecznych opartych na Ewangelii oraz nauczaniu Kościoła.
Zrezygnowałem z typowej struktury rekolekcyjnego wykładu, unikając sekwencyjnego podziału od otwarcia do zamknięcia. Zamiast tego, materiały podzielono według wieku i docelowych odbiorców. Część pierwsza skupia się na dzieciach i młodzieży, oferując refleksje dopasowane do ich etapów życia. Druga część adresowana jest do dorosłych, z naciskiem na zasady chrześcijańskiego życia. Trzecia część, o charakterze lekcji duchowych, porusza problemy istotne dla konkretnych grup wiernych.
Tworzenie nauk rekolekcyjnych wymaga uwzględnienia licznych wyzwań. Niezbędna jest gruntowna znajomość Biblii i teologii, a także zrozumienie duchowych i życiowych potrzeb odbiorców. Retoryka musi być dopasowana do wieku i doświadczeń słuchaczy, dlatego różni się w przypadku dzieci, dorosłych oraz osób duchownych. Mimo różnic, każda nauka dąży do osiągnięcia trzech kluczowych celów: przemiany serca, wzmocnienia wiary oraz pogłębienia przyjaźni z Bogiem.
