Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przestrzeń dla kreatywności uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Katarzyna Parys podejmuje odważną inicjatywę w dziedzinie badań, które rzadko eksplorują pedagodzy specjalni. Jej praca skupia się na złożoności kreatywności wśród uczniów z lekkim stopniem niepełnosprawności intelektualnej, przyjmując szeroką perspektywę, by uwzględnić różne czynniki wpływające na kreatywność tej grupy. Parys tworzy obszerny program badawczy, który, wraz z dokładnymi analizami, demonstruje jej nie tylko chęć podejmowania nowych wyzwań, ale także wysokie kwalifikacje badawcze. Autorka z łatwością porusza się po literaturze przedmiotu oraz umiejętnie prowadzi czytelnika przez istniejące badania i teorie.
Dr hab. Sławomira Sadowska z Uniwersytetu Gdańskiego w swojej recenzji podkreśla śmiałość i celowość projektu badawczego Parys. Choć praca ta może nie stać się rewolucją w edukacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, dostarcza ona wielu interesujących wniosków i spójnej wiedzy, które inspirują do dalszych badań oraz przemyślenia często powielanych poglądów, zarówno w teorii, jak i w codziennej praktyce.
Dzięki tej książce, Parys otwiera nowe drogi w zrozumieniu kreatywności w grupie z lekką niepełnosprawnością intelektualną, zachęcając do przełamywania stereotypów nie tylko w powszechnej świadomości, ale także w środowisku naukowym, jak zauważa dr hab. Zenon Gajdzica z Uniwersytetu Śląskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Katarzyna Parys podejmuje odważną inicjatywę w dziedzinie badań, które rzadko eksplorują pedagodzy specjalni. Jej praca skupia się na złożoności kreatywności wśród uczniów z lekkim stopniem niepełnosprawności intelektualnej, przyjmując szeroką perspektywę, by uwzględnić różne czynniki wpływające na kreatywność tej grupy. Parys tworzy obszerny program badawczy, który, wraz z dokładnymi analizami, demonstruje jej nie tylko chęć podejmowania nowych wyzwań, ale także wysokie kwalifikacje badawcze. Autorka z łatwością porusza się po literaturze przedmiotu oraz umiejętnie prowadzi czytelnika przez istniejące badania i teorie.
Dr hab. Sławomira Sadowska z Uniwersytetu Gdańskiego w swojej recenzji podkreśla śmiałość i celowość projektu badawczego Parys. Choć praca ta może nie stać się rewolucją w edukacji uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, dostarcza ona wielu interesujących wniosków i spójnej wiedzy, które inspirują do dalszych badań oraz przemyślenia często powielanych poglądów, zarówno w teorii, jak i w codziennej praktyce.
Dzięki tej książce, Parys otwiera nowe drogi w zrozumieniu kreatywności w grupie z lekką niepełnosprawnością intelektualną, zachęcając do przełamywania stereotypów nie tylko w powszechnej świadomości, ale także w środowisku naukowym, jak zauważa dr hab. Zenon Gajdzica z Uniwersytetu Śląskiego.
