Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedsiębiorstwo i bank w procesie restrukturyzacji finansowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka wnikliwie analizuje wieloaspektowe podejście do restrukturyzacji finansowej firm w dynamicznie zmieniających się warunkach gospodarczych. Autor kieruje swoje przemyślenia do ekonomistów, prawników oraz studentów, a także menedżerów i dyrektorów finansowych. Osoby poszukujące specjalistycznej wiedzy z zakresu analizy finansowej i strategicznej znajdą tu wiele przydatnych informacji, szczególnie jeśli interesuje ich pomoc przedsiębiorstwom w trudnej sytuacji finansowej. Jednym z głównych atutów publikacji jest klarowność, z jaką autor omawia tematykę restrukturyzacji finansowej. Skupia się nie tylko na samym procesie i roli jego uczestników, ale także na wczesnym rozpoznaniu sygnałów ostrzegawczych oraz skutecznym zarządzaniu relacjami na linii przedsiębiorstwo–instytucja finansowa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka wnikliwie analizuje wieloaspektowe podejście do restrukturyzacji finansowej firm w dynamicznie zmieniających się warunkach gospodarczych. Autor kieruje swoje przemyślenia do ekonomistów, prawników oraz studentów, a także menedżerów i dyrektorów finansowych. Osoby poszukujące specjalistycznej wiedzy z zakresu analizy finansowej i strategicznej znajdą tu wiele przydatnych informacji, szczególnie jeśli interesuje ich pomoc przedsiębiorstwom w trudnej sytuacji finansowej. Jednym z głównych atutów publikacji jest klarowność, z jaką autor omawia tematykę restrukturyzacji finansowej. Skupia się nie tylko na samym procesie i roli jego uczestników, ale także na wczesnym rozpoznaniu sygnałów ostrzegawczych oraz skutecznym zarządzaniu relacjami na linii przedsiębiorstwo–instytucja finansowa.
