Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podczas gdy pandemia COVID-19 była dla wielu zaskoczeniem, nie była ona całkowicie nieprzewidywalna. Przez lata naukowcy ostrzegali przed możliwością pojawienia się szybko rozprzestrzeniającego się wirusa, choć nie było pewności co do momentu jego nadejścia, rodzaju wirusa czy reakcji społeczeństw na jego obecność. Gdy pandemia uderzyła, zdezorientowani zostali zarówno obywatele, jak i władze. Brakowało gotowych strategii oraz instytucji, które mogłyby natychmiast zareagować. W związku z tym rządy działały metodą prób i błędów, starając się przede wszystkim zahamować rozprzestrzenianie wirusa. Choć te działania w wielu przypadkach skutecznie ograniczały liczbę ofiar i chroniły krajowe systemy ochrony zdrowia przed załamaniem, jednocześnie wywoływały recesję, która pociągała za sobą negatywne konsekwencje gospodarcze i społeczne.
Praca nad tą książką była próbą odpowiedzi na pytania dotyczące natury pandemii jako nietypowego kryzysu: Jak można go badać? Jakie wnioski teoretyczne można z niej wyciągnąć? Czy różne perspektywy pomagają lepiej zrozumieć tę sytuację? Zawartość książki została podzielona na część teoretyczną i empiryczną. W pierwszej części autorki prezentują kluczowe kategorie analityczne i koncepcje, które okazały się istotne w trakcie badań, takie jak pojęcie kryzysu w kontekście przedsiębiorczości, odczuwanie niepewności oraz rezyliencja. Część empiryczna skupia się na wpływie kryzysu ekonomicznego spowodowanego pandemią na gospodarkę globalną, a także na Polskę i polskich przedsiębiorców. Ostatni rozdział zawiera wyniki badań przeprowadzonych wśród małych i mikroprzedsiębiorców podczas pierwszego lockdownu oraz trzy miesiące później, kiedy niektóre restrykcje zostały już zniesione.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podczas gdy pandemia COVID-19 była dla wielu zaskoczeniem, nie była ona całkowicie nieprzewidywalna. Przez lata naukowcy ostrzegali przed możliwością pojawienia się szybko rozprzestrzeniającego się wirusa, choć nie było pewności co do momentu jego nadejścia, rodzaju wirusa czy reakcji społeczeństw na jego obecność. Gdy pandemia uderzyła, zdezorientowani zostali zarówno obywatele, jak i władze. Brakowało gotowych strategii oraz instytucji, które mogłyby natychmiast zareagować. W związku z tym rządy działały metodą prób i błędów, starając się przede wszystkim zahamować rozprzestrzenianie wirusa. Choć te działania w wielu przypadkach skutecznie ograniczały liczbę ofiar i chroniły krajowe systemy ochrony zdrowia przed załamaniem, jednocześnie wywoływały recesję, która pociągała za sobą negatywne konsekwencje gospodarcze i społeczne.
Praca nad tą książką była próbą odpowiedzi na pytania dotyczące natury pandemii jako nietypowego kryzysu: Jak można go badać? Jakie wnioski teoretyczne można z niej wyciągnąć? Czy różne perspektywy pomagają lepiej zrozumieć tę sytuację? Zawartość książki została podzielona na część teoretyczną i empiryczną. W pierwszej części autorki prezentują kluczowe kategorie analityczne i koncepcje, które okazały się istotne w trakcie badań, takie jak pojęcie kryzysu w kontekście przedsiębiorczości, odczuwanie niepewności oraz rezyliencja. Część empiryczna skupia się na wpływie kryzysu ekonomicznego spowodowanego pandemią na gospodarkę globalną, a także na Polskę i polskich przedsiębiorców. Ostatni rozdział zawiera wyniki badań przeprowadzonych wśród małych i mikroprzedsiębiorców podczas pierwszego lockdownu oraz trzy miesiące później, kiedy niektóre restrykcje zostały już zniesione.
