Książka - Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie

Przedsiębiorczość w nietypowym kryzysie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Podczas gdy pandemia COVID-19 była dla wielu zaskoczeniem, nie była ona całkowicie nieprzewidywalna. Przez lata naukowcy ostrzegali przed możliwością pojawienia się szybko rozprzestrzeniającego się wirusa, choć nie było pewności co do momentu jego nadejścia, rodzaju wirusa czy reakcji społeczeństw na jego obecność. Gdy pandemia uderzyła, zdezorientowani zostali zarówno obywatele, jak i władze. Brakowało gotowych strategii oraz instytucji, które mogłyby natychmiast zareagować. W związku z tym rządy działały metodą prób i błędów, starając się przede wszystkim zahamować rozprzestrzenianie wirusa. Choć te działania w wielu przypadkach skutecznie ograniczały liczbę ofiar i chroniły krajowe systemy ochrony zdrowia przed załamaniem, jednocześnie wywoływały recesję, która pociągała za sobą negatywne konsekwencje gospodarcze i społeczne.

Praca nad tą książką była próbą odpowiedzi na pytania dotyczące natury pandemii jako nietypowego kryzysu: Jak można go badać? Jakie wnioski teoretyczne można z niej wyciągnąć? Czy różne perspektywy pomagają lepiej zrozumieć tę sytuację? Zawartość książki została podzielona na część teoretyczną i empiryczną. W pierwszej części autorki prezentują kluczowe kategorie analityczne i koncepcje, które okazały się istotne w trakcie badań, takie jak pojęcie kryzysu w kontekście przedsiębiorczości, odczuwanie niepewności oraz rezyliencja. Część empiryczna skupia się na wpływie kryzysu ekonomicznego spowodowanego pandemią na gospodarkę globalną, a także na Polskę i polskich przedsiębiorców. Ostatni rozdział zawiera wyniki badań przeprowadzonych wśród małych i mikroprzedsiębiorców podczas pierwszego lockdownu oraz trzy miesiące później, kiedy niektóre restrykcje zostały już zniesione.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Podczas gdy pandemia COVID-19 była dla wielu zaskoczeniem, nie była ona całkowicie nieprzewidywalna. Przez lata naukowcy ostrzegali przed możliwością pojawienia się szybko rozprzestrzeniającego się wirusa, choć nie było pewności co do momentu jego nadejścia, rodzaju wirusa czy reakcji społeczeństw na jego obecność. Gdy pandemia uderzyła, zdezorientowani zostali zarówno obywatele, jak i władze. Brakowało gotowych strategii oraz instytucji, które mogłyby natychmiast zareagować. W związku z tym rządy działały metodą prób i błędów, starając się przede wszystkim zahamować rozprzestrzenianie wirusa. Choć te działania w wielu przypadkach skutecznie ograniczały liczbę ofiar i chroniły krajowe systemy ochrony zdrowia przed załamaniem, jednocześnie wywoływały recesję, która pociągała za sobą negatywne konsekwencje gospodarcze i społeczne.

Praca nad tą książką była próbą odpowiedzi na pytania dotyczące natury pandemii jako nietypowego kryzysu: Jak można go badać? Jakie wnioski teoretyczne można z niej wyciągnąć? Czy różne perspektywy pomagają lepiej zrozumieć tę sytuację? Zawartość książki została podzielona na część teoretyczną i empiryczną. W pierwszej części autorki prezentują kluczowe kategorie analityczne i koncepcje, które okazały się istotne w trakcie badań, takie jak pojęcie kryzysu w kontekście przedsiębiorczości, odczuwanie niepewności oraz rezyliencja. Część empiryczna skupia się na wpływie kryzysu ekonomicznego spowodowanego pandemią na gospodarkę globalną, a także na Polskę i polskich przedsiębiorców. Ostatni rozdział zawiera wyniki badań przeprowadzonych wśród małych i mikroprzedsiębiorców podczas pierwszego lockdownu oraz trzy miesiące później, kiedy niektóre restrykcje zostały już zniesione.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 24.95 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 140
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788366727687
Wydawnictwo:

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info