Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prymityw. Epopeja narodowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli nie chcesz konfrontować się z niewygodnymi prawdami, ta książka nie jest dla ciebie. Unikaj jej, jeśli kierujesz się w stronę sklepu lub galerii handlowej. Omijaj szerokim łukiem, jeśli spędzasz czas przed telewizorem z piwem w dłoni lub delektujesz się kieliszkiem wina przy dźwiękach muzyki klasycznej. Czy żyjesz od wypłaty do wypłaty, czy stać cię na nowe auto—zawartość tej powieści może cię zaskoczyć. Jeśli jesteś dumny ze swojego polskiego dziedzictwa lub krytycznie patrzysz na narodowe cechy, nie znajdziesz tu pocieszenia. Powieść, pełna kontrowersyjnych treści, nazywana jest przez niektórych „zdradą” i „propagandą”.
Marcin Kołodziejczyk, autor cenionego zbioru reportaży "Dysforia. Przypadki mieszczan polskich", debiutuje teraz jako powieściopisarz z książką, która odważnie konfrontuje czytelników z rzeczywistością. Ta historia działa jak lustro odbijające mroczne zakątki polskiej rzeczywistości, wywołując emocje i zmuszając do refleksji. Narracja uderza brutalnością faktów, niczym mitologiczny Edek, zadając pytania o naszą zdolność do przetrwania.
Kołodziejczyk sięga po mocne obrazy i bezkompromisowo przedstawia swoich bohaterów. Jednym z nich jest Bombaj, który pogrążony w nałogu, sprowadza na siebie społeczny ostracyzm i konsekwencje swoich czynów. Autor nie unika przy tym prowokacyjnych refleksji na temat możliwych społecznych zrywów, pozostawiając czytelnikom pole do własnej interpretacji, przeciwko czemu tak naprawdę mogłyby one być skierowane.
To nie jest kolejna książka napisana ku pokrzepieniu serc. Jej skomplikowane wątki i wielowymiarowe postaci budują napięcie, które nie pozwala czytelnikowi na obojętność. Wyjątkowa w swoim rodzaju, stanowi literacki przełom w twórczości Kołodziejczyka, wymuszając odbiorcę do wglądu w samego siebie i otaczającą go rzeczywistość.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli nie chcesz konfrontować się z niewygodnymi prawdami, ta książka nie jest dla ciebie. Unikaj jej, jeśli kierujesz się w stronę sklepu lub galerii handlowej. Omijaj szerokim łukiem, jeśli spędzasz czas przed telewizorem z piwem w dłoni lub delektujesz się kieliszkiem wina przy dźwiękach muzyki klasycznej. Czy żyjesz od wypłaty do wypłaty, czy stać cię na nowe auto—zawartość tej powieści może cię zaskoczyć. Jeśli jesteś dumny ze swojego polskiego dziedzictwa lub krytycznie patrzysz na narodowe cechy, nie znajdziesz tu pocieszenia. Powieść, pełna kontrowersyjnych treści, nazywana jest przez niektórych „zdradą” i „propagandą”.
Marcin Kołodziejczyk, autor cenionego zbioru reportaży "Dysforia. Przypadki mieszczan polskich", debiutuje teraz jako powieściopisarz z książką, która odważnie konfrontuje czytelników z rzeczywistością. Ta historia działa jak lustro odbijające mroczne zakątki polskiej rzeczywistości, wywołując emocje i zmuszając do refleksji. Narracja uderza brutalnością faktów, niczym mitologiczny Edek, zadając pytania o naszą zdolność do przetrwania.
Kołodziejczyk sięga po mocne obrazy i bezkompromisowo przedstawia swoich bohaterów. Jednym z nich jest Bombaj, który pogrążony w nałogu, sprowadza na siebie społeczny ostracyzm i konsekwencje swoich czynów. Autor nie unika przy tym prowokacyjnych refleksji na temat możliwych społecznych zrywów, pozostawiając czytelnikom pole do własnej interpretacji, przeciwko czemu tak naprawdę mogłyby one być skierowane.
To nie jest kolejna książka napisana ku pokrzepieniu serc. Jej skomplikowane wątki i wielowymiarowe postaci budują napięcie, które nie pozwala czytelnikowi na obojętność. Wyjątkowa w swoim rodzaju, stanowi literacki przełom w twórczości Kołodziejczyka, wymuszając odbiorcę do wglądu w samego siebie i otaczającą go rzeczywistość.
