Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prowadzenie małej firmy w XXI wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W swoim ręku trzymasz książkę, która stanie się niezastąpionym przewodnikiem w zarządzaniu małą firmą, oferując wytyczne, jak odnieść sukces w świecie współczesnego biznesu. W obliczu współczesnej gospodarki, w której znaczną rolę odgrywają przedsiębiorstwa zatrudniające dziesięć lub mniej osób, ta książka nabiera wyjątkowego znaczenia. Nowa edycja dostarcza szczegółowych instrukcji dotyczących zakładania i zarządzania dochodowym przedsiębiorstwem w erze cyfrowej.
Publikacja pomaga odpowiedzieć na kluczowe pytanie: czy posiadasz wszystkie zasoby niezbędne do pomyślnego prowadzenia własnej działalności? Autorzy wyjaśniają, jak wybrać odpowiednią lokalizację i oszacować koszty początkowe. Zawiera również sprawdzone metody wyboru partnerów handlowych, strategie sprzedaży, sposoby odzyskiwania należności oraz techniki wyznaczania celów, a także prowadzenia burzy mózgów i rozwiązywania problemów.
Dowiemy się, jak skutecznie przyciągać klientów za pomocą reklamy, promocji i marketingu. Książka udziela także cennych wskazówek dotyczących zatrudniania, szkolenia i motywowania personelu, przybliżając nowe przepisy podatkowe, co pozwala na ich zrozumienie i dostosowanie się do nich. Nie pomija znaczenia marketingu internetowego, poczty elektronicznej i stron internetowych, które mogą stać się kluczowymi narzędziami w prowadzeniu biznesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W swoim ręku trzymasz książkę, która stanie się niezastąpionym przewodnikiem w zarządzaniu małą firmą, oferując wytyczne, jak odnieść sukces w świecie współczesnego biznesu. W obliczu współczesnej gospodarki, w której znaczną rolę odgrywają przedsiębiorstwa zatrudniające dziesięć lub mniej osób, ta książka nabiera wyjątkowego znaczenia. Nowa edycja dostarcza szczegółowych instrukcji dotyczących zakładania i zarządzania dochodowym przedsiębiorstwem w erze cyfrowej.
Publikacja pomaga odpowiedzieć na kluczowe pytanie: czy posiadasz wszystkie zasoby niezbędne do pomyślnego prowadzenia własnej działalności? Autorzy wyjaśniają, jak wybrać odpowiednią lokalizację i oszacować koszty początkowe. Zawiera również sprawdzone metody wyboru partnerów handlowych, strategie sprzedaży, sposoby odzyskiwania należności oraz techniki wyznaczania celów, a także prowadzenia burzy mózgów i rozwiązywania problemów.
Dowiemy się, jak skutecznie przyciągać klientów za pomocą reklamy, promocji i marketingu. Książka udziela także cennych wskazówek dotyczących zatrudniania, szkolenia i motywowania personelu, przybliżając nowe przepisy podatkowe, co pozwala na ich zrozumienie i dostosowanie się do nich. Nie pomija znaczenia marketingu internetowego, poczty elektronicznej i stron internetowych, które mogą stać się kluczowymi narzędziami w prowadzeniu biznesu.
