Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projektanci emocji. O budowaniu marki i kreatywnym przywództwie w Nike
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak wzbogacić kreatywność w marketingu?
Czym jest tworzenie historii, obrazów i doświadczeń, które skutecznie budują głęboką więź między marką a konsumentami?
Greg Hoffman spędził prawie trzydzieści lat kariery w Nike, rozpoczynając jako stażysta, a kończąc jako dyrektor marketingu. Pod jego twórczym kierownictwem stworzono najbardziej renomowane i innowacyjne kampanie, angażujące sportowe ikony takie jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest kluczowe w budowaniu marki, która wzbudza emocjonalną bliskość z odbiorcami, i dlaczego jej wielkość i zasoby tu nie dominują? W swojej książce Hoffman kładzie nacisk na trzy podstawowe zasady:
Kreatywność to współpraca zespołowa;
Zostań zapamiętanym;
Zbuduj dziedzictwo, a nie tylko przelotne wspomnienia.
Odkryj kulisy powstawania legendarnych kampanii Nike. Wdrażając sprawdzone przez Hoffmana strategie, uwolnij swoją kreatywność i stwórz silne, trwałe więzi między marką a klientami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak wzbogacić kreatywność w marketingu?
Czym jest tworzenie historii, obrazów i doświadczeń, które skutecznie budują głęboką więź między marką a konsumentami?
Greg Hoffman spędził prawie trzydzieści lat kariery w Nike, rozpoczynając jako stażysta, a kończąc jako dyrektor marketingu. Pod jego twórczym kierownictwem stworzono najbardziej renomowane i innowacyjne kampanie, angażujące sportowe ikony takie jak Michael Jordan, Kobe Bryant czy Cristiano Ronaldo.
Co jest kluczowe w budowaniu marki, która wzbudza emocjonalną bliskość z odbiorcami, i dlaczego jej wielkość i zasoby tu nie dominują? W swojej książce Hoffman kładzie nacisk na trzy podstawowe zasady:
Kreatywność to współpraca zespołowa;
Zostań zapamiętanym;
Zbuduj dziedzictwo, a nie tylko przelotne wspomnienia.
Odkryj kulisy powstawania legendarnych kampanii Nike. Wdrażając sprawdzone przez Hoffmana strategie, uwolnij swoją kreatywność i stwórz silne, trwałe więzi między marką a klientami.
