Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projekt socjalny w kształceniu i działaniu społecznym
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich latach pojęcie projektowania, a także projektu, stało się niezwykle popularne i wykorzystywane jest w wielu kontekstach społecznych. Często traktowane jest jako synonim takich pojęć jak idea, plan, program, zamysł czy zamiar. Określenie „projekt socjalny” odnosi się do działań z jasno określonym celem społecznym, w których zaangażowany jest pracownik socjalny, i to zarówno na etapie koncepcyjnym, jak i wdrożeniowym. W książce obecni są również kandydaci na pracowników socjalnych, rozumiani jako profesjonaliści pracujący w obrębie szeroko pojętej pracy socjalnej.
Czytelnik znajdzie tutaj próby definicji kluczowych pojęć związanych z kształceniem do pracy socjalnej oraz informacje dotyczące budowy projektu socjalnego. Warto jednak podkreślić, że nie należy traktować tej publikacji wyłącznie jako poradnika do projektowania. Jest ona raczej syntezą przemyśleń na temat etapów projektowania, korzyści oraz trudności, jakie mogą pojawić się w procesie dydaktycznym. Zawiera refleksje wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki jako nauczyciela projektowania oraz koordynatora projektów socjalnych. Książka może służyć jako materiał porównawczy dla analizy różnych struktur projektów socjalnych oraz refleksji nad ich rolą w planach i programach edukacyjnych w zakresie pracy socjalnej.
Dodatkowo, przedstawione są wyniki badań nad użytecznością projektowania zarówno jako metody kształcenia, jak i jako formy pracy socjalnej. W kontekście edukacyjnym projektowanie jest postrzegane jako świadomie organizowany proces dydaktyczny, mający na celu kształcenie przyszłych pracowników socjalnych. Natomiast w kontekście zawodowym działa jako konkretna metoda działania profesjonalistów w dziedzinie społecznej.
Publikacja łączy doświadczenie nauczyciela z przemyśleniami badacza, co czyni ją przydatną dla nauczycieli projektowania socjalnego, studentów poznających tę dziedzinę w trakcie kształcenia oraz dla pracowników socjalnych zaangażowanych w tworzenie i implementację projektów socjalnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich latach pojęcie projektowania, a także projektu, stało się niezwykle popularne i wykorzystywane jest w wielu kontekstach społecznych. Często traktowane jest jako synonim takich pojęć jak idea, plan, program, zamysł czy zamiar. Określenie „projekt socjalny” odnosi się do działań z jasno określonym celem społecznym, w których zaangażowany jest pracownik socjalny, i to zarówno na etapie koncepcyjnym, jak i wdrożeniowym. W książce obecni są również kandydaci na pracowników socjalnych, rozumiani jako profesjonaliści pracujący w obrębie szeroko pojętej pracy socjalnej.
Czytelnik znajdzie tutaj próby definicji kluczowych pojęć związanych z kształceniem do pracy socjalnej oraz informacje dotyczące budowy projektu socjalnego. Warto jednak podkreślić, że nie należy traktować tej publikacji wyłącznie jako poradnika do projektowania. Jest ona raczej syntezą przemyśleń na temat etapów projektowania, korzyści oraz trudności, jakie mogą pojawić się w procesie dydaktycznym. Zawiera refleksje wynikające z wieloletniego doświadczenia autorki jako nauczyciela projektowania oraz koordynatora projektów socjalnych. Książka może służyć jako materiał porównawczy dla analizy różnych struktur projektów socjalnych oraz refleksji nad ich rolą w planach i programach edukacyjnych w zakresie pracy socjalnej.
Dodatkowo, przedstawione są wyniki badań nad użytecznością projektowania zarówno jako metody kształcenia, jak i jako formy pracy socjalnej. W kontekście edukacyjnym projektowanie jest postrzegane jako świadomie organizowany proces dydaktyczny, mający na celu kształcenie przyszłych pracowników socjalnych. Natomiast w kontekście zawodowym działa jako konkretna metoda działania profesjonalistów w dziedzinie społecznej.
Publikacja łączy doświadczenie nauczyciela z przemyśleniami badacza, co czyni ją przydatną dla nauczycieli projektowania socjalnego, studentów poznających tę dziedzinę w trakcie kształcenia oraz dla pracowników socjalnych zaangażowanych w tworzenie i implementację projektów socjalnych.
