Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projekt McKinsey Skuteczne techniki zespołołowego rozwiązywania konfliktów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Trzeci tom trylogii McKinsey skupia się na zespołowym podejściu do rozwiązywania różnorodnych problemów. Niezależnie od tego, czy mowa o wprowadzeniu fundamentalnych zmian w pojedynczym dziale, czy w całej organizacji, poprawie zadowolenia klienta lub identyfikacji przeszkód, lepsze zespoły zawsze proponują bardziej trafne rozwiązania. Książka buduje na kulturze skoncentrowanej na efektywności, omówionej w bestsellerze "McKinsey – sposób na sukces", oraz na unikalnych umiejętnościach analitycznych przedstawionych w "Umysłu McKinsey". Ta część trylogii przedstawia metody wzmacniania zespołów i komunikacji, które umożliwiają konsultantom McKinsey dostarczanie rzeczywistych i skutecznych rozwiązań biznesowych.
Przewodnik ten oferuje szczegółowe kroki w procesie ustanawiania efektywnych kanałów komunikacji, oceny bieżącego poziomu efektywności, identyfikacji kluczowych pytań dotyczących problemu, a także rozwijania i testowania hipotez. Friga przedstawia także sposób na syntetyzowanie istotnych danych w zwięzłych prezentacjach. Poza sprawdzonymi strategiami, książka dostarcza praktyczne narzędzia, ćwiczenia, wskazówki, listy kontrolne oraz najlepsze praktyki, które mogą znacząco zwiększyć skuteczność zespołów w rozwiązywaniu problemów, osiągając wyniki na światowym poziomie.
Dzieło to opiera się na doświadczeniach autora zdobytych w McKinsey oraz innych organizacjach i nie zostało sponsorowane ani zaakceptowane przez McKinsey czy inne firmy konsultingowe. Książka nie zawiera żadnych poufnych informacji z McKinsey ani innych podmiotów z branży.
Paul N. Friga, Ph.D., był konsultantem w pittsburghskim oddziale McKinsey. Posiada tytuł MBA oraz doktorat ze strategii zdobyty na Kenan-Flagler Business School Uniwersytetu Północnej Karoliny. W swojej karierze współpracował z globalnymi firmami z listy Fortune 500 jako konsultant zarówno w McKinsey, jak i PricewaterhouseCoopers. Obecnie pełni rolę profesora nadzwyczajnego na Kenan-Flagler Business School, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu konsultingu zarządzania i strategii oraz kieruje praktykami konsultingowymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Trzeci tom trylogii McKinsey skupia się na zespołowym podejściu do rozwiązywania różnorodnych problemów. Niezależnie od tego, czy mowa o wprowadzeniu fundamentalnych zmian w pojedynczym dziale, czy w całej organizacji, poprawie zadowolenia klienta lub identyfikacji przeszkód, lepsze zespoły zawsze proponują bardziej trafne rozwiązania. Książka buduje na kulturze skoncentrowanej na efektywności, omówionej w bestsellerze "McKinsey – sposób na sukces", oraz na unikalnych umiejętnościach analitycznych przedstawionych w "Umysłu McKinsey". Ta część trylogii przedstawia metody wzmacniania zespołów i komunikacji, które umożliwiają konsultantom McKinsey dostarczanie rzeczywistych i skutecznych rozwiązań biznesowych.
Przewodnik ten oferuje szczegółowe kroki w procesie ustanawiania efektywnych kanałów komunikacji, oceny bieżącego poziomu efektywności, identyfikacji kluczowych pytań dotyczących problemu, a także rozwijania i testowania hipotez. Friga przedstawia także sposób na syntetyzowanie istotnych danych w zwięzłych prezentacjach. Poza sprawdzonymi strategiami, książka dostarcza praktyczne narzędzia, ćwiczenia, wskazówki, listy kontrolne oraz najlepsze praktyki, które mogą znacząco zwiększyć skuteczność zespołów w rozwiązywaniu problemów, osiągając wyniki na światowym poziomie.
Dzieło to opiera się na doświadczeniach autora zdobytych w McKinsey oraz innych organizacjach i nie zostało sponsorowane ani zaakceptowane przez McKinsey czy inne firmy konsultingowe. Książka nie zawiera żadnych poufnych informacji z McKinsey ani innych podmiotów z branży.
Paul N. Friga, Ph.D., był konsultantem w pittsburghskim oddziale McKinsey. Posiada tytuł MBA oraz doktorat ze strategii zdobyty na Kenan-Flagler Business School Uniwersytetu Północnej Karoliny. W swojej karierze współpracował z globalnymi firmami z listy Fortune 500 jako konsultant zarówno w McKinsey, jak i PricewaterhouseCoopers. Obecnie pełni rolę profesora nadzwyczajnego na Kenan-Flagler Business School, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu konsultingu zarządzania i strategii oraz kieruje praktykami konsultingowymi.
