Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Program psychoedukacyjny dla dzieci 7-10-letnich
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zasady kierujące tą publikacją skupiają się na podejmowaniu działań mających na celu wsparcie nauczyciela w zapewnieniu optymalnego rozwoju dziecka, zarówno pod względem intelektualnym, emocjonalnym i społecznym, jak i w zakresie umiejętności mowy. Kluczowe jest również uwzględnianie dobra wszystkich członków klasy.
Program ten ma na celu podejmowanie konkretnych działań dydaktycznych. Wszystkie jego ćwiczenia są dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów o normie intelektualnej, a także mogą zostać wykorzystane w pracy z dziećmi, które mają lekkie opóźnienia w rozwoju.
Psychoedukacyjne działania w ramach programu odnoszą się do czterech głównych obszarów funkcjonowania psychospołecznego dzieci: samoświadomość i rozumienie emocji, współpraca i uczestnictwo w grupie, radzenie sobie w trudnych sytuacjach oraz efektywna komunikacja z otoczeniem. Każdy z tych obszarów jest wsparty odpowiednimi scenariuszami podzielonymi na sesje. Program obejmuje 35 sesji, które powinny odbywać się co tydzień przez cały rok szkolny. Każde spotkanie i scenariusz są starannie zaplanowane, tworząc spójną całość. Ćwiczenia angażują uczniów, sprzyjają wzajemnemu poznawaniu, wzmacniają więzi zespołowe, uczą rozwiązywania konfliktów oraz dokonywania decyzji i przyjmowania za nie odpowiedzialności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zasady kierujące tą publikacją skupiają się na podejmowaniu działań mających na celu wsparcie nauczyciela w zapewnieniu optymalnego rozwoju dziecka, zarówno pod względem intelektualnym, emocjonalnym i społecznym, jak i w zakresie umiejętności mowy. Kluczowe jest również uwzględnianie dobra wszystkich członków klasy.
Program ten ma na celu podejmowanie konkretnych działań dydaktycznych. Wszystkie jego ćwiczenia są dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów o normie intelektualnej, a także mogą zostać wykorzystane w pracy z dziećmi, które mają lekkie opóźnienia w rozwoju.
Psychoedukacyjne działania w ramach programu odnoszą się do czterech głównych obszarów funkcjonowania psychospołecznego dzieci: samoświadomość i rozumienie emocji, współpraca i uczestnictwo w grupie, radzenie sobie w trudnych sytuacjach oraz efektywna komunikacja z otoczeniem. Każdy z tych obszarów jest wsparty odpowiednimi scenariuszami podzielonymi na sesje. Program obejmuje 35 sesji, które powinny odbywać się co tydzień przez cały rok szkolny. Każde spotkanie i scenariusz są starannie zaplanowane, tworząc spójną całość. Ćwiczenia angażują uczniów, sprzyjają wzajemnemu poznawaniu, wzmacniają więzi zespołowe, uczą rozwiązywania konfliktów oraz dokonywania decyzji i przyjmowania za nie odpowiedzialności.
