Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Program kształcenia zintegrowanego dla I etapu edukacyjnego sześcioletniej szkoły podstawowej specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Polecamy tę książkę nauczycielom zintegrowanego nauczania w szkołach podstawowych, zarówno specjalnych, jak i ogólnych, które posiadają klasy integracyjne. Jest to również wartościowa lektura dla osób pracujących z uczniami z lekkim upośledzeniem umysłowym. Program nauczania w niej przedstawiony został opracowany z myślą o pierwszym etapie edukacji dzieci z lekkimi niepełnosprawnościami intelektualnymi. Może być wdrażany zarówno w szkołach podstawowych specjalnych, jak i w ogólnodostępnych szkołach, w których uczą się uczniowie z lekkim upośledzeniem umysłowym. Kluczowym założeniem tego autorskiego programu jest podkreślenie podmiotowości dziecka, uwzględniając jego indywidualne potrzeby, możliwości oraz zainteresowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Polecamy tę książkę nauczycielom zintegrowanego nauczania w szkołach podstawowych, zarówno specjalnych, jak i ogólnych, które posiadają klasy integracyjne. Jest to również wartościowa lektura dla osób pracujących z uczniami z lekkim upośledzeniem umysłowym. Program nauczania w niej przedstawiony został opracowany z myślą o pierwszym etapie edukacji dzieci z lekkimi niepełnosprawnościami intelektualnymi. Może być wdrażany zarówno w szkołach podstawowych specjalnych, jak i w ogólnodostępnych szkołach, w których uczą się uczniowie z lekkim upośledzeniem umysłowym. Kluczowym założeniem tego autorskiego programu jest podkreślenie podmiotowości dziecka, uwzględniając jego indywidualne potrzeby, możliwości oraz zainteresowania.
