Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Problemy Edukacji Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością Regionalna Specyfika czy Ogólnopolska Tendencja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne media poświęcają coraz więcej uwagi tematyce niepełnosprawności, prezentując osoby z niepełnosprawnościami jako w pełni zdolne do pracy oraz samodzielnego życia. Jednakże pojawia się pytanie, dlaczego w ogóle potrzebne są kampanie społeczne promujące wizerunek osób z niepełnosprawnościami. Książka ta podejmuje próbę odpowiedzi na to pytanie poprzez analizę edukacyjnej sytuacji tych osób. Autor zwraca uwagę na różnorodne mankamenty w systemie edukacyjnym, takie jak niedostateczne przygotowanie kadry pracującej z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz niewystarczające dostosowanie placówek do ich potrzeb, zarówno w kontekście fizycznej dostępności, jak i jakości nauczania.
Poruszono również kwestię społecznych postaw wobec niepełnosprawności i zaniedbywanie istotnych aspektów wczesnego wsparcia rozwoju dzieci. Problemy te obejmują brak wsparcia dla rodzin i nauczycieli oraz opóźnione diagnozowanie niepełnosprawności. Z przeprowadzonej analizy wynika, że w Polsce brakuje skutecznej strategii edukacyjnej dla uczniów z zaburzeniami rozwoju na poziomie krajowym i regionalnym, co wskazuje, że edukacja tych osób nie jest priorytetem dla władz.
Jednym z najbardziej wyrazistych problemów przedstawionych w książce jest kwestia kształcenia pedagogów specjalnych. Autorka sugeruje, że obecne przepisy prawa i brak chęci ich zmiany mogą w przyszłości zniechęcić osoby do podejmowania studiów z zakresu pedagogiki specjalnej. Może to prowadzić do spadku jakości edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami, negatywnie wpływając na ich przygotowanie do ról społecznych i zawodowych w dorosłym życiu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne media poświęcają coraz więcej uwagi tematyce niepełnosprawności, prezentując osoby z niepełnosprawnościami jako w pełni zdolne do pracy oraz samodzielnego życia. Jednakże pojawia się pytanie, dlaczego w ogóle potrzebne są kampanie społeczne promujące wizerunek osób z niepełnosprawnościami. Książka ta podejmuje próbę odpowiedzi na to pytanie poprzez analizę edukacyjnej sytuacji tych osób. Autor zwraca uwagę na różnorodne mankamenty w systemie edukacyjnym, takie jak niedostateczne przygotowanie kadry pracującej z dziećmi z niepełnosprawnościami oraz niewystarczające dostosowanie placówek do ich potrzeb, zarówno w kontekście fizycznej dostępności, jak i jakości nauczania.
Poruszono również kwestię społecznych postaw wobec niepełnosprawności i zaniedbywanie istotnych aspektów wczesnego wsparcia rozwoju dzieci. Problemy te obejmują brak wsparcia dla rodzin i nauczycieli oraz opóźnione diagnozowanie niepełnosprawności. Z przeprowadzonej analizy wynika, że w Polsce brakuje skutecznej strategii edukacyjnej dla uczniów z zaburzeniami rozwoju na poziomie krajowym i regionalnym, co wskazuje, że edukacja tych osób nie jest priorytetem dla władz.
Jednym z najbardziej wyrazistych problemów przedstawionych w książce jest kwestia kształcenia pedagogów specjalnych. Autorka sugeruje, że obecne przepisy prawa i brak chęci ich zmiany mogą w przyszłości zniechęcić osoby do podejmowania studiów z zakresu pedagogiki specjalnej. Może to prowadzić do spadku jakości edukacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami, negatywnie wpływając na ich przygotowanie do ról społecznych i zawodowych w dorosłym życiu.
