Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Problemy biznesowe. Rozwiązania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka stanowi niezwykle cenny poradnik, w którym autorzy, wykładowcy Midway College w Kentucky, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem zdobytym w dużych korporacjach oraz firmach konsultingowych. Publikacja ta oferuje praktyczne rozwiązania dla szerokiego spektrum wyzwań pojawiających się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Porady zawarte w książce obejmują kluczowe obszary, takie jak przywództwo, efektywna komunikacja, strategia biznesowa, projektowanie struktury organizacyjnej, zarządzanie zasobami ludzkimi, a także zarządzanie projektami, procesami oraz marketing i promocja.
Dzięki powiązaniu poszczególnych tematów z procesami biznesowymi, książka umożliwia szybkie zrozumienie i identyfikację problemów oraz zastosowanie odpowiednich narzędzi i technik do ich rozwiązania. Bogaty wybór case studies i praktycznych przykładów sprawia, że prezentowane triki można z powodzeniem wprowadzać do codziennej pracy. To wszechstronne źródło wiedzy doskonale sprawdzi się zarówno w rękach obecnych menedżerów, jak i studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników podyplomowych studiów MBA, poszukujących kompleksowego przewodnika po świecie zarządzania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka stanowi niezwykle cenny poradnik, w którym autorzy, wykładowcy Midway College w Kentucky, dzielą się swoim bogatym doświadczeniem zdobytym w dużych korporacjach oraz firmach konsultingowych. Publikacja ta oferuje praktyczne rozwiązania dla szerokiego spektrum wyzwań pojawiających się w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Porady zawarte w książce obejmują kluczowe obszary, takie jak przywództwo, efektywna komunikacja, strategia biznesowa, projektowanie struktury organizacyjnej, zarządzanie zasobami ludzkimi, a także zarządzanie projektami, procesami oraz marketing i promocja.
Dzięki powiązaniu poszczególnych tematów z procesami biznesowymi, książka umożliwia szybkie zrozumienie i identyfikację problemów oraz zastosowanie odpowiednich narzędzi i technik do ich rozwiązania. Bogaty wybór case studies i praktycznych przykładów sprawia, że prezentowane triki można z powodzeniem wprowadzać do codziennej pracy. To wszechstronne źródło wiedzy doskonale sprawdzi się zarówno w rękach obecnych menedżerów, jak i studentów kierunków ekonomicznych oraz uczestników podyplomowych studiów MBA, poszukujących kompleksowego przewodnika po świecie zarządzania.
