Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Tom 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ten zbiór tekstów oferuje pogłębioną wiedzę na temat edukacyjnych wyzwań, przed którymi stają dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami. Składa się z artykułów, które przedstawiają wyniki badań diagnostycznych prowadzonych wśród uczniów oraz perspektywy nauczycieli dotyczące pracy z takimi uczniami. Badania te uwzględniają również różnorodne aspekty procesu dydaktycznego. Publikacje te zachęcają do refleksji nad metodami pracy edukacyjnej, dostarczając jednocześnie przykładów podejść oraz modeli praktyki edukacyjnej, zarówno w kontekście pracy z grupą, jak i indywidualnej.
Artykuły te mają nie tylko wartość teoretyczną i praktyczną, ale także oferują wgląd w metodologię badań, w tym projektowanie badań, narzędzia badawcze oraz specjalistyczną bibliografię. Ich celem jest także zainicjowanie dialogu pomiędzy nauczycielami różnych przedmiotów, pedagogami, rodzicami i kuratorami, co ma na celu wspieranie wszechstronnego rozwoju uczniów.
Polecając tę publikację, wyrażam nadzieję, że zainteresuje ona szerokie grono odbiorców i stanie się źródłem inspiracji do dalszych badań oraz poszukiwania efektywnych metod pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. (Z recenzji wydawniczej prof. UŚ dr hab. Heleny Synowiec)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ten zbiór tekstów oferuje pogłębioną wiedzę na temat edukacyjnych wyzwań, przed którymi stają dzieci i młodzież ze specjalnymi potrzebami. Składa się z artykułów, które przedstawiają wyniki badań diagnostycznych prowadzonych wśród uczniów oraz perspektywy nauczycieli dotyczące pracy z takimi uczniami. Badania te uwzględniają również różnorodne aspekty procesu dydaktycznego. Publikacje te zachęcają do refleksji nad metodami pracy edukacyjnej, dostarczając jednocześnie przykładów podejść oraz modeli praktyki edukacyjnej, zarówno w kontekście pracy z grupą, jak i indywidualnej.
Artykuły te mają nie tylko wartość teoretyczną i praktyczną, ale także oferują wgląd w metodologię badań, w tym projektowanie badań, narzędzia badawcze oraz specjalistyczną bibliografię. Ich celem jest także zainicjowanie dialogu pomiędzy nauczycielami różnych przedmiotów, pedagogami, rodzicami i kuratorami, co ma na celu wspieranie wszechstronnego rozwoju uczniów.
Polecając tę publikację, wyrażam nadzieję, że zainteresuje ona szerokie grono odbiorców i stanie się źródłem inspiracji do dalszych badań oraz poszukiwania efektywnych metod pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. (Z recenzji wydawniczej prof. UŚ dr hab. Heleny Synowiec)
