Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO. Enemy Unknown
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
David L. Craddock, znany autor książek o tematyce gier, przenosi czytelników za kulisy tworzenia gry UFO: Enemy Unknown, która w Stanach Zjednoczonych była znana jako X-COM: UFO Defense. Premiera tej strategicznej gry miała miejsce w 1994 roku i szybko zdobyła status klasyki wśród pasjonatów cyfrowej rozrywki.
Książka "Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO: Enemy Unknown" opowiada o Julianie Gollopie, młodym projektancie, który marzył o stworzeniu gry będącej równorzędnym konkurentem dla słynnej Cywilizacji. Gollop, zainspirowany sukcesem Sid Meier's Civilization, dążył do stworzenia czegoś równie wielkiego.
W połowie lat 90., kiedy większość gier strategicznych ustępowała miejsca pełnym akcji tytułom pokroju Dooma i Mortal Kombat, w MicroProse UK pojawia się ambitny zespół, który pracuje nad projektem, mającym na celu podbić światową scenę gier. Julian Gollop, jeszcze jako młody twórca, wraz z zespołem w południowo-zachodniej Anglii, rozwijają swoje umiejętności i dążą do stworzenia gry, która przyćmi wszystkie dotychczasowe osiągnięcia. „Potwory w ciemności” prezentują drogę Juliana Gollopa od czasu jego pierwszych fascynacji grami planszowymi do momentu, gdy jego cyfrowe dzieło sztuki podbiło serca graczy i zdobyło miano „najlepszej gry na PC” według IGN oraz „prawdziwego klasyka” dla GameSpot.
W edycji specjalnej, dostępnej pierwotnie dla wspierających na Kickstarterze, znajdziemy dodatkowe materiały. Polska edycja książki zawiera również ekskluzywne wywiady z osobami, które miały istotny wpływ na rozwój X-COM. Wśród nich znajdują się rozmowy z Johnem Broomhallem, twórcą muzyki, Davidem Ellisem, autorem poradnika, czy Andrew Luckettem, który uczestniczył w testach gry. Oprócz tego, czytelnicy mogą zagłębić się w szczegóły tworzenia X-COM: Apocalypse i OpenXcom, które rozwijają tematykę gry, dając pełny obraz tego, jak legenda została zbudowana.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
David L. Craddock, znany autor książek o tematyce gier, przenosi czytelników za kulisy tworzenia gry UFO: Enemy Unknown, która w Stanach Zjednoczonych była znana jako X-COM: UFO Defense. Premiera tej strategicznej gry miała miejsce w 1994 roku i szybko zdobyła status klasyki wśród pasjonatów cyfrowej rozrywki.
Książka "Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO: Enemy Unknown" opowiada o Julianie Gollopie, młodym projektancie, który marzył o stworzeniu gry będącej równorzędnym konkurentem dla słynnej Cywilizacji. Gollop, zainspirowany sukcesem Sid Meier's Civilization, dążył do stworzenia czegoś równie wielkiego.
W połowie lat 90., kiedy większość gier strategicznych ustępowała miejsca pełnym akcji tytułom pokroju Dooma i Mortal Kombat, w MicroProse UK pojawia się ambitny zespół, który pracuje nad projektem, mającym na celu podbić światową scenę gier. Julian Gollop, jeszcze jako młody twórca, wraz z zespołem w południowo-zachodniej Anglii, rozwijają swoje umiejętności i dążą do stworzenia gry, która przyćmi wszystkie dotychczasowe osiągnięcia. „Potwory w ciemności” prezentują drogę Juliana Gollopa od czasu jego pierwszych fascynacji grami planszowymi do momentu, gdy jego cyfrowe dzieło sztuki podbiło serca graczy i zdobyło miano „najlepszej gry na PC” według IGN oraz „prawdziwego klasyka” dla GameSpot.
W edycji specjalnej, dostępnej pierwotnie dla wspierających na Kickstarterze, znajdziemy dodatkowe materiały. Polska edycja książki zawiera również ekskluzywne wywiady z osobami, które miały istotny wpływ na rozwój X-COM. Wśród nich znajdują się rozmowy z Johnem Broomhallem, twórcą muzyki, Davidem Ellisem, autorem poradnika, czy Andrew Luckettem, który uczestniczył w testach gry. Oprócz tego, czytelnicy mogą zagłębić się w szczegóły tworzenia X-COM: Apocalypse i OpenXcom, które rozwijają tematykę gry, dając pełny obraz tego, jak legenda została zbudowana.
