Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Potęga Kultowej Marki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Oto redakcja opisu książki:
Książka "Niech klienci będą wyznawcami" wciąga czytelnika w fascynujący świat marek, które przenikają zarówno nasze codzienne życie, jak i tożsamość. Autorzy zgłębiają koncepcję, jaka kryje się za budowaniem kultowych marek, w których komunikacja z klientami sięga wyżyn piramidy Maslowa. Kluczowym elementem jest tworzenie społeczności oddanych fanów, którzy stają się ambasadorami marki. W książce dowiemy się, jak emocje mogą zostać wplecione w produkty i symbole, budząc w nas silne przeżycia.
Jesteśmy pod urokiem marek, choć często próbujemy racjonalizować swoje wybory i przekonywać samych siebie o naszej odporności na marketingowe sztuczki. Jednakże, jak łatwo zauważyć, nawet najbardziej logicznie myślący konsumenci ulegają ich magnetyzmowi. Nie zawsze to wielkość firmy decyduje o jej kultowym statusie; sukces tkwi w unikalnym podejściu do budowania wizerunku.
Ta książka przybliża historie rozwoju kilku kluczowych firm i produktów, pokazując, jak udało im się zbudować jedne z najpotężniejszych marek świata. Star Trek, Harley-Davidson, klub książki Oprah Winfrey, World Wrestling Entertainment (dawniej WWF), Apple, Volkswagen "Garbus", Jimmy Buffett, Vans oraz Linux – wszystkie te marki posiadają własne, wyjątkowe historie sukcesu, które czytelnicy mogą poznać na kartach tej publikacji.
Dodatkowo, książka prezentuje siedem sprawdzonych zasad, które mogą pomóc w stworzeniu kultowej marki. To wyjątkowa lektura pełna inspirujących myśli, które, jak podkreśla Jay Conrad Levinson, autor "Marketingu partyzanckiego", uczyniły ją dla niego wielką przygodą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Oto redakcja opisu książki:
Książka "Niech klienci będą wyznawcami" wciąga czytelnika w fascynujący świat marek, które przenikają zarówno nasze codzienne życie, jak i tożsamość. Autorzy zgłębiają koncepcję, jaka kryje się za budowaniem kultowych marek, w których komunikacja z klientami sięga wyżyn piramidy Maslowa. Kluczowym elementem jest tworzenie społeczności oddanych fanów, którzy stają się ambasadorami marki. W książce dowiemy się, jak emocje mogą zostać wplecione w produkty i symbole, budząc w nas silne przeżycia.
Jesteśmy pod urokiem marek, choć często próbujemy racjonalizować swoje wybory i przekonywać samych siebie o naszej odporności na marketingowe sztuczki. Jednakże, jak łatwo zauważyć, nawet najbardziej logicznie myślący konsumenci ulegają ich magnetyzmowi. Nie zawsze to wielkość firmy decyduje o jej kultowym statusie; sukces tkwi w unikalnym podejściu do budowania wizerunku.
Ta książka przybliża historie rozwoju kilku kluczowych firm i produktów, pokazując, jak udało im się zbudować jedne z najpotężniejszych marek świata. Star Trek, Harley-Davidson, klub książki Oprah Winfrey, World Wrestling Entertainment (dawniej WWF), Apple, Volkswagen "Garbus", Jimmy Buffett, Vans oraz Linux – wszystkie te marki posiadają własne, wyjątkowe historie sukcesu, które czytelnicy mogą poznać na kartach tej publikacji.
Dodatkowo, książka prezentuje siedem sprawdzonych zasad, które mogą pomóc w stworzeniu kultowej marki. To wyjątkowa lektura pełna inspirujących myśli, które, jak podkreśla Jay Conrad Levinson, autor "Marketingu partyzanckiego", uczyniły ją dla niego wielką przygodą.
