Książka - Potęga Kultowej Marki

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Potęga Kultowej Marki

Potęga Kultowej Marki

Autorzy:

J. Bolivar Bueno

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Oto redakcja opisu książki:

Książka "Niech klienci będą wyznawcami" wciąga czytelnika w fascynujący świat marek, które przenikają zarówno nasze codzienne życie, jak i tożsamość. Autorzy zgłębiają koncepcję, jaka kryje się za budowaniem kultowych marek, w których komunikacja z klientami sięga wyżyn piramidy Maslowa. Kluczowym elementem jest tworzenie społeczności oddanych fanów, którzy stają się ambasadorami marki. W książce dowiemy się, jak emocje mogą zostać wplecione w produkty i symbole, budząc w nas silne przeżycia.

Jesteśmy pod urokiem marek, choć często próbujemy racjonalizować swoje wybory i przekonywać samych siebie o naszej odporności na marketingowe sztuczki. Jednakże, jak łatwo zauważyć, nawet najbardziej logicznie myślący konsumenci ulegają ich magnetyzmowi. Nie zawsze to wielkość firmy decyduje o jej kultowym statusie; sukces tkwi w unikalnym podejściu do budowania wizerunku.

Ta książka przybliża historie rozwoju kilku kluczowych firm i produktów, pokazując, jak udało im się zbudować jedne z najpotężniejszych marek świata. Star Trek, Harley-Davidson, klub książki Oprah Winfrey, World Wrestling Entertainment (dawniej WWF), Apple, Volkswagen "Garbus", Jimmy Buffett, Vans oraz Linux – wszystkie te marki posiadają własne, wyjątkowe historie sukcesu, które czytelnicy mogą poznać na kartach tej publikacji.

Dodatkowo, książka prezentuje siedem sprawdzonych zasad, które mogą pomóc w stworzeniu kultowej marki. To wyjątkowa lektura pełna inspirujących myśli, które, jak podkreśla Jay Conrad Levinson, autor "Marketingu partyzanckiego", uczyniły ją dla niego wielką przygodą.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Oto redakcja opisu książki:

Książka "Niech klienci będą wyznawcami" wciąga czytelnika w fascynujący świat marek, które przenikają zarówno nasze codzienne życie, jak i tożsamość. Autorzy zgłębiają koncepcję, jaka kryje się za budowaniem kultowych marek, w których komunikacja z klientami sięga wyżyn piramidy Maslowa. Kluczowym elementem jest tworzenie społeczności oddanych fanów, którzy stają się ambasadorami marki. W książce dowiemy się, jak emocje mogą zostać wplecione w produkty i symbole, budząc w nas silne przeżycia.

Jesteśmy pod urokiem marek, choć często próbujemy racjonalizować swoje wybory i przekonywać samych siebie o naszej odporności na marketingowe sztuczki. Jednakże, jak łatwo zauważyć, nawet najbardziej logicznie myślący konsumenci ulegają ich magnetyzmowi. Nie zawsze to wielkość firmy decyduje o jej kultowym statusie; sukces tkwi w unikalnym podejściu do budowania wizerunku.

Ta książka przybliża historie rozwoju kilku kluczowych firm i produktów, pokazując, jak udało im się zbudować jedne z najpotężniejszych marek świata. Star Trek, Harley-Davidson, klub książki Oprah Winfrey, World Wrestling Entertainment (dawniej WWF), Apple, Volkswagen "Garbus", Jimmy Buffett, Vans oraz Linux – wszystkie te marki posiadają własne, wyjątkowe historie sukcesu, które czytelnicy mogą poznać na kartach tej publikacji.

Dodatkowo, książka prezentuje siedem sprawdzonych zasad, które mogą pomóc w stworzeniu kultowej marki. To wyjątkowa lektura pełna inspirujących myśli, które, jak podkreśla Jay Conrad Levinson, autor "Marketingu partyzanckiego", uczyniły ją dla niego wielką przygodą.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 216
Rok wydania: 2007
Rozmiar: 150 × 220 mm
ID: 9788324603541
Autorzy:
J. Bolivar Bueno
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info