Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polszczyzna jako język szkolnej edukacji w perspektywie glottodydaktycznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia dotycząca języka w edukacji szkolnej podejmuje niezwykle ważną społecznie tematykę. Kluczowym dla dzieci z doświadczeniem migracji jest zdobycie odpowiednich kompetencji językowych, w szczególności opanowanie polszczyzny edukacyjnej. To bowiem stanowi fundament ich adaptacji w środowisku szkolnym, a jednocześnie wpływa na sukces edukacyjny, który przejawia się w zdobyciu solidnego wykształcenia. W dalszej perspektywie może to być przepustka do satysfakcjonującego życia zawodowego i osobistego. W monografii Anny Seretny, język edukacyjny został przedstawiony z wielu różnych perspektyw. Ukazany jest w kontekście szkolnej wspólnoty dyskursywnej oraz innych odmian polszczyzny, a także podkreślona została jego rola w zdobywaniu i przekazywaniu wiedzy. Jest to dojrzałe i wartościowe źródło wiedzy, które z pewnością zainspiruje badaczy, autorów programów i podręczników, jak również nauczycieli pracujących w środowiskach wielokulturowych.
Dr hab. Małgorzata Gębka-Wolak, prof. UMK w Toruniu, zwraca uwagę, że monografia „Polszczyzna jako język edukacji szkolnej w perspektywie glottodydaktycznej” jest jednym z pierwszych kompleksowych opracowań w Polsce na temat dyskursu edukacyjnego analizowanego w kontekście glottodydaktyki. To podejście pozwala spojrzeć na środki językowe charakterystyczne dla tego dyskursu nie tylko z perspektywy systemu językowego, ale też wykorzystania określonych jego elementów dla konkretnych celów dydaktycznych, takich jak przekazywanie wiedzy uczniom na różnych etapach ich edukacji. Monografia powstała z troski o językowy dobrostan dzieci z migracyjnym doświadczeniem oraz z przekonania, że w polskiej edukacji nadal brakuje uwagi poświęcanej związkowi między językiem a poznaniem. Celem autorki było przybliżenie specyfiki języka szkolnej edukacji, z naciskiem na jego znaczenie dla osiągnięć uczniów oraz na rozwijanie ich kognitywnych umiejętności edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia dotycząca języka w edukacji szkolnej podejmuje niezwykle ważną społecznie tematykę. Kluczowym dla dzieci z doświadczeniem migracji jest zdobycie odpowiednich kompetencji językowych, w szczególności opanowanie polszczyzny edukacyjnej. To bowiem stanowi fundament ich adaptacji w środowisku szkolnym, a jednocześnie wpływa na sukces edukacyjny, który przejawia się w zdobyciu solidnego wykształcenia. W dalszej perspektywie może to być przepustka do satysfakcjonującego życia zawodowego i osobistego. W monografii Anny Seretny, język edukacyjny został przedstawiony z wielu różnych perspektyw. Ukazany jest w kontekście szkolnej wspólnoty dyskursywnej oraz innych odmian polszczyzny, a także podkreślona została jego rola w zdobywaniu i przekazywaniu wiedzy. Jest to dojrzałe i wartościowe źródło wiedzy, które z pewnością zainspiruje badaczy, autorów programów i podręczników, jak również nauczycieli pracujących w środowiskach wielokulturowych.
Dr hab. Małgorzata Gębka-Wolak, prof. UMK w Toruniu, zwraca uwagę, że monografia „Polszczyzna jako język edukacji szkolnej w perspektywie glottodydaktycznej” jest jednym z pierwszych kompleksowych opracowań w Polsce na temat dyskursu edukacyjnego analizowanego w kontekście glottodydaktyki. To podejście pozwala spojrzeć na środki językowe charakterystyczne dla tego dyskursu nie tylko z perspektywy systemu językowego, ale też wykorzystania określonych jego elementów dla konkretnych celów dydaktycznych, takich jak przekazywanie wiedzy uczniom na różnych etapach ich edukacji. Monografia powstała z troski o językowy dobrostan dzieci z migracyjnym doświadczeniem oraz z przekonania, że w polskiej edukacji nadal brakuje uwagi poświęcanej związkowi między językiem a poznaniem. Celem autorki było przybliżenie specyfiki języka szkolnej edukacji, z naciskiem na jego znaczenie dla osiągnięć uczniów oraz na rozwijanie ich kognitywnych umiejętności edukacyjnych.
