Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie wybory 2014-2015. Kontekst krajowy.. T.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tym tomie zebrano analizy dotyczące istotnych zagadnień związanych z rywalizacją wyborczą w Polsce. Skupiono się na formalno-prawnych i finansowych aspektach kampanii wyborczych, jakości oferty wyborczej oraz roli zewnętrznych czynników międzynarodowych w kształtowaniu przebiegu kampanii lat 2014-2015. Ważnym aspektem oceny przebiegu rywalizacji w cyklu wyborczym 2014-2015 jest to, czy przy sprzyjających zainteresowaniu społecznemu warunkach, partie polityczne i komitety wyborcze były w stanie zaproponować programy polityczne rozwiązujące kluczowe problemy społeczne i polityczne, a także międzynarodowe, czy ograniczyły się jedynie do sprawnego wykorzystania tych kwestii w marketingowym przekazie kampanii. Książka kierowana jest do badaczy, takich jak politolodzy i socjolodzy, zainteresowanych analizą politycznej rywalizacji w Polsce.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tym tomie zebrano analizy dotyczące istotnych zagadnień związanych z rywalizacją wyborczą w Polsce. Skupiono się na formalno-prawnych i finansowych aspektach kampanii wyborczych, jakości oferty wyborczej oraz roli zewnętrznych czynników międzynarodowych w kształtowaniu przebiegu kampanii lat 2014-2015. Ważnym aspektem oceny przebiegu rywalizacji w cyklu wyborczym 2014-2015 jest to, czy przy sprzyjających zainteresowaniu społecznemu warunkach, partie polityczne i komitety wyborcze były w stanie zaproponować programy polityczne rozwiązujące kluczowe problemy społeczne i polityczne, a także międzynarodowe, czy ograniczyły się jedynie do sprawnego wykorzystania tych kwestii w marketingowym przekazie kampanii. Książka kierowana jest do badaczy, takich jak politolodzy i socjolodzy, zainteresowanych analizą politycznej rywalizacji w Polsce.
