Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie przedsiębiorstwo na jednolitym rynku europejskim. Wyzwania współczesności
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka koncentruje się na analizie współczesnych problemów, z jakimi borykają się firmy operujące na wspólnym rynku europejskim. Autorzy i redaktorzy chcą w ten sposób oddać naukowy hołd Profesorowi Andrzejowi Stępniakowi, który był pionierem w badaniach dotyczących strategii firm na europejskim rynku jednolitym i zmarł przedwcześnie. Treść rozważań zawartych w tej pracy można traktować jako rozwinięcie badań prowadzonych przez Profesora Stępniaka.
Głównym celem książki jest zidentyfikowanie kluczowych warunków niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej w ramach jednolitego rynku europejskiego oraz ocena współczesnych wyzwań, z którymi mierzą się europejskie przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę zwraca się na skutki globalnych zmian gospodarczych wywołanych pandemią Covid-19, transformacje strategiczne po Brexicie oraz procesy w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej.
Konstrukcja książki obejmuje trzy części. W pierwszej prezentowane są kwestie dotyczące wdrażania kluczowych etapów integracji, takich jak rynek wewnętrzny oraz unia gospodarcza i walutowa, które wpływają na środowisko biznesowe w Unii Europejskiej. Druga część skupia się na wszechstronnie pojmowanej polityce przedsiębiorczości w UE. Trzecia część poświęcona jest głównym obszarom refleksji nad współczesnymi wyzwaniami, przed którymi stoją europejskie przedsiębiorstwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka koncentruje się na analizie współczesnych problemów, z jakimi borykają się firmy operujące na wspólnym rynku europejskim. Autorzy i redaktorzy chcą w ten sposób oddać naukowy hołd Profesorowi Andrzejowi Stępniakowi, który był pionierem w badaniach dotyczących strategii firm na europejskim rynku jednolitym i zmarł przedwcześnie. Treść rozważań zawartych w tej pracy można traktować jako rozwinięcie badań prowadzonych przez Profesora Stępniaka.
Głównym celem książki jest zidentyfikowanie kluczowych warunków niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej w ramach jednolitego rynku europejskiego oraz ocena współczesnych wyzwań, z którymi mierzą się europejskie przedsiębiorstwa. Szczególną uwagę zwraca się na skutki globalnych zmian gospodarczych wywołanych pandemią Covid-19, transformacje strategiczne po Brexicie oraz procesy w kontekście czwartej rewolucji przemysłowej.
Konstrukcja książki obejmuje trzy części. W pierwszej prezentowane są kwestie dotyczące wdrażania kluczowych etapów integracji, takich jak rynek wewnętrzny oraz unia gospodarcza i walutowa, które wpływają na środowisko biznesowe w Unii Europejskiej. Druga część skupia się na wszechstronnie pojmowanej polityce przedsiębiorczości w UE. Trzecia część poświęcona jest głównym obszarom refleksji nad współczesnymi wyzwaniami, przed którymi stoją europejskie przedsiębiorstwa.
