Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pokój w którym robi się poezję
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Druga książka w serii Inventio, zatytułowana "Antropologia Tworzenia. Krytyka Genetyczna Interpretacja", to współautorska monografia badająca z różnych perspektyw proces twórczy Tadeusza Różewicza. Pierwsza część koncentruje się na tym, jak Różewicz teoretyzuje i analizuje kwestie związane z kreatywnością, tworzeniem oraz samym procesem twórczym. W drugiej części omówiono różnorodne dokumenty, które są śladami działalności twórczej autora "Niepokoju", w tym bruliony, szkice wierszy i opowiadań oraz notatki na marginesach książek. Książkę zamyka trzecia część poświęcona niezrealizowanym dziełom Różewicza oraz tekstoklazmowi, czyli destrukcyjnym aspektom jego twórczości. W całości praca ta analizuje proces tworzenia i niszczenia, stanowiąc kompleksowe spojrzenie na działalność Różewicza.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
44.04 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Druga książka w serii Inventio, zatytułowana "Antropologia Tworzenia. Krytyka Genetyczna Interpretacja", to współautorska monografia badająca z różnych perspektyw proces twórczy Tadeusza Różewicza. Pierwsza część koncentruje się na tym, jak Różewicz teoretyzuje i analizuje kwestie związane z kreatywnością, tworzeniem oraz samym procesem twórczym. W drugiej części omówiono różnorodne dokumenty, które są śladami działalności twórczej autora "Niepokoju", w tym bruliony, szkice wierszy i opowiadań oraz notatki na marginesach książek. Książkę zamyka trzecia część poświęcona niezrealizowanym dziełom Różewicza oraz tekstoklazmowi, czyli destrukcyjnym aspektom jego twórczości. W całości praca ta analizuje proces tworzenia i niszczenia, stanowiąc kompleksowe spojrzenie na działalność Różewicza.