Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pojazdy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To trzecie wydanie z serii "Czytam Mamie i Tacie" nosi tytuł "Pojazdy". Ta książeczka jest wzbogacona o zestaw kart przedstawiających różne pojazdy oraz osobne karty z podpisami wyrażeń dźwiękonaśladowczych.
Dzieci w wieku przedszkolnym często fascynuje druk, co widoczne jest, gdy z zainteresowaniem "czytają" teksty z książeczek czy gazet rodziców. To idealny moment, by zacząć wprowadzać je w świat odczytywania tekstów pisanych, kiedy ta umiejętność wydaje się niezwykle magiczna. Naturalne zainteresowanie dziecka można wykorzystać, aby rozwijać kreatywność, myślenie abstrakcyjne oraz przygotować je do nauki języków obcych. Rozumienie czytanego tekstu pozwala na mądre korzystanie z Internetu, szybkie wyszukiwanie istotnych informacji oraz efektywne przyswajanie nowej wiedzy.
Badania z dziedziny neurobiologii wskazują, że najbardziej efektywna metoda nauki czytania polega na przechodzeniu od umiejętności symultanicznych, związanych z prawą półkulą mózgu, do umiejętności sekwencyjnych, powiązanych z lewą półkulą. Prawa półkula sprawnie rozpoznaje samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze czy rzeczowniki w mianowniku, natomiast lewa półkula odpowiada za rozumienie nowych słów i zdań.
Publikacja "W lesie i na łące" przybliża dzieciom świat owadów i zwierząt charakterystycznych dla polskich lasów i łąk. Korzystając ze sprawdzonych założeń Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania, książka posługuje się bezszeryfową czcionką, unikalną kropką nad samogłoską "i" oraz białym drukiem na kontrastowym tle, co ułatwia dzieciom koncentrację oraz zapamiętywanie treści. Mali czytelnicy na początku ćwiczą powtarzanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych, odczytywanych przez rodziców, dziadków czy starsze rodzeństwo. Następnie wskazują odpowiednie podpisy, by na końcu samodzielnie czytać tekst.
Wczesna nauka czytania przynosi dzieciom radość opanowania tej "dorosłej" umiejętności, co w przyszłości przygotowuje je do podejmowania nowych wyzwań, budowania poczucia własnej wartości i osiągania sukcesów edukacyjnych. – prof. Jagoda Cieszyńska
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To trzecie wydanie z serii "Czytam Mamie i Tacie" nosi tytuł "Pojazdy". Ta książeczka jest wzbogacona o zestaw kart przedstawiających różne pojazdy oraz osobne karty z podpisami wyrażeń dźwiękonaśladowczych.
Dzieci w wieku przedszkolnym często fascynuje druk, co widoczne jest, gdy z zainteresowaniem "czytają" teksty z książeczek czy gazet rodziców. To idealny moment, by zacząć wprowadzać je w świat odczytywania tekstów pisanych, kiedy ta umiejętność wydaje się niezwykle magiczna. Naturalne zainteresowanie dziecka można wykorzystać, aby rozwijać kreatywność, myślenie abstrakcyjne oraz przygotować je do nauki języków obcych. Rozumienie czytanego tekstu pozwala na mądre korzystanie z Internetu, szybkie wyszukiwanie istotnych informacji oraz efektywne przyswajanie nowej wiedzy.
Badania z dziedziny neurobiologii wskazują, że najbardziej efektywna metoda nauki czytania polega na przechodzeniu od umiejętności symultanicznych, związanych z prawą półkulą mózgu, do umiejętności sekwencyjnych, powiązanych z lewą półkulą. Prawa półkula sprawnie rozpoznaje samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze czy rzeczowniki w mianowniku, natomiast lewa półkula odpowiada za rozumienie nowych słów i zdań.
Publikacja "W lesie i na łące" przybliża dzieciom świat owadów i zwierząt charakterystycznych dla polskich lasów i łąk. Korzystając ze sprawdzonych założeń Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania, książka posługuje się bezszeryfową czcionką, unikalną kropką nad samogłoską "i" oraz białym drukiem na kontrastowym tle, co ułatwia dzieciom koncentrację oraz zapamiętywanie treści. Mali czytelnicy na początku ćwiczą powtarzanie wyrażeń dźwiękonaśladowczych, odczytywanych przez rodziców, dziadków czy starsze rodzeństwo. Następnie wskazują odpowiednie podpisy, by na końcu samodzielnie czytać tekst.
Wczesna nauka czytania przynosi dzieciom radość opanowania tej "dorosłej" umiejętności, co w przyszłości przygotowuje je do podejmowania nowych wyzwań, budowania poczucia własnej wartości i osiągania sukcesów edukacyjnych. – prof. Jagoda Cieszyńska
