Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podróż na koniec świata
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Archer B. Helmsley dorastał otoczony pamiątkami ze światowych wypraw swoich dziadków, zapalonych odkrywców, których los spleciony został z niebezpieczeństwem góry lodowej. Ich zniknięcie pozostawiło Archera w domu, który zna jak własną kieszeń, choć wolno mu go opuszczać jedynie w drodze do szkoły. Podobnie jak jego dziadkowie, Archer pragnie przeżywać przygody, pełne dreszczyku i niewiadomej. Problematyczne jest jednak to, jak zrealizować te marzenia, kiedy w praktyce znacznie rzadziej opuszcza jego próg.
Na szczęście wokół są przyjaciele, gotowi do wsparcia i współudziału. Adelajda L. Belmont to postać niebanalna, która może pochwalić się naprawdę ciekawą historią — straciła swoją nogę w starciu z krokodylem, co doprowadziło do noszenia przez nią drewnianej protezy. Towarzyszy im również Oliver Glub, miłośnik słodyczy, obdarzony fenomenalną pamięcią do szczegółów, co nie raz pozwala Archerowi skupić się na marzeniach o przygodach.
Razem — Archer, Adelajda i Oliver — opracowują ambitny plan, który pozwoli im wyrwać się z nudnego miasteczka, w którym tkwią. Choć sam plan wydaje się być dobrze przemyślany, rzeczywistość nie zawsze podąża za naszymi zamierzeniami, co sprawia, że ich wyprawa może przynieść więcej niespodzianek niż przypuszczali.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Archer B. Helmsley dorastał otoczony pamiątkami ze światowych wypraw swoich dziadków, zapalonych odkrywców, których los spleciony został z niebezpieczeństwem góry lodowej. Ich zniknięcie pozostawiło Archera w domu, który zna jak własną kieszeń, choć wolno mu go opuszczać jedynie w drodze do szkoły. Podobnie jak jego dziadkowie, Archer pragnie przeżywać przygody, pełne dreszczyku i niewiadomej. Problematyczne jest jednak to, jak zrealizować te marzenia, kiedy w praktyce znacznie rzadziej opuszcza jego próg.
Na szczęście wokół są przyjaciele, gotowi do wsparcia i współudziału. Adelajda L. Belmont to postać niebanalna, która może pochwalić się naprawdę ciekawą historią — straciła swoją nogę w starciu z krokodylem, co doprowadziło do noszenia przez nią drewnianej protezy. Towarzyszy im również Oliver Glub, miłośnik słodyczy, obdarzony fenomenalną pamięcią do szczegółów, co nie raz pozwala Archerowi skupić się na marzeniach o przygodach.
Razem — Archer, Adelajda i Oliver — opracowują ambitny plan, który pozwoli im wyrwać się z nudnego miasteczka, w którym tkwią. Choć sam plan wydaje się być dobrze przemyślany, rzeczywistość nie zawsze podąża za naszymi zamierzeniami, co sprawia, że ich wyprawa może przynieść więcej niespodzianek niż przypuszczali.
