Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pisać jak z nut. Podręcznik rozwijający sprawność pisania dla obcokrajowców na poziomie B1+/B2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik skierowany jest do osób uczących się języka polskiego jako obcego, drugiego bądź odziedziczonego na poziomie B1+/B2. Jest również wartościowym narzędziem dla nauczycieli pracujących z uczniami gimnazjów i liceów w Polsce oraz na całym świecie, a także dla tych przygotowujących się do egzaminów językowych. Skupia się na formach pisemnych oraz komunikacyjnych umiejętnościach, uwzględniając specyficzne pojęcia i intencje, które kształtują sposób wyrażania się i cele wypowiedzi. Podręcznik porusza także tematykę związaną z gramatyką, stylem oraz technikami pracy z różnorodnymi tekstami.
Zadania pisemne opierają się o bodźce słowne i wizualne. W książce wprowadzono innowacyjne podejście do nauki pisania poprzez słuchanie, które wykorzystuje tłumaczenie intersemiotyczne jako kluczowy element mediacyjny oraz zachęca do aktywnego uczestnictwa. W praktyce przejawia się to między innymi poprzez realizację projektów, gdzie uczniowie działają indywidualnie lub zespołowo, korzystając z zasobów internetowych. Dodatkowo, podręcznik kładzie duży nacisk na interkulturowe podejście, co wzbogaca doświadczenia edukacyjne uczących się.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik skierowany jest do osób uczących się języka polskiego jako obcego, drugiego bądź odziedziczonego na poziomie B1+/B2. Jest również wartościowym narzędziem dla nauczycieli pracujących z uczniami gimnazjów i liceów w Polsce oraz na całym świecie, a także dla tych przygotowujących się do egzaminów językowych. Skupia się na formach pisemnych oraz komunikacyjnych umiejętnościach, uwzględniając specyficzne pojęcia i intencje, które kształtują sposób wyrażania się i cele wypowiedzi. Podręcznik porusza także tematykę związaną z gramatyką, stylem oraz technikami pracy z różnorodnymi tekstami.
Zadania pisemne opierają się o bodźce słowne i wizualne. W książce wprowadzono innowacyjne podejście do nauki pisania poprzez słuchanie, które wykorzystuje tłumaczenie intersemiotyczne jako kluczowy element mediacyjny oraz zachęca do aktywnego uczestnictwa. W praktyce przejawia się to między innymi poprzez realizację projektów, gdzie uczniowie działają indywidualnie lub zespołowo, korzystając z zasobów internetowych. Dodatkowo, podręcznik kładzie duży nacisk na interkulturowe podejście, co wzbogaca doświadczenia edukacyjne uczących się.
