Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pewny start. Karty pracy. Wiosna, lato. Poziom D
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "PEWNY START D. Karty pracy. Wiosna, lato" to zbiór 112 kart zaprojektowanych z myślą o codziennej pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Materiały te są starannie dopasowane do kalendarza szkolnego oraz zmieniających się pór roku, co pozwala na płynne wpisanie ich w edukacyjny rytm. Zadania wzbogacono atrakcyjnymi fotografiami i ilustracjami, co czyni naukę bardziej angażującą i efektywną.
Publikacja obejmuje szeroki wachlarz tematów, które mają na celu przygotowanie uczniów do samodzielnego życia. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się przyroda i mierzenie czasu, zrozumienie swojego ciała i zmysłów, zdrowie i higiena, a także zasady społeczne. Podręcznik pomaga również odnaleźć się w kontekście szkoły i bezpieczeństwa, w tym w kontaktach ze służbami ratunkowymi. Dzięki kartom uczniowie poznają, jak korzystać z czasu wolnego, dokonują zakupów czy odwiedzają miejsca publiczne, takie jak kina i restauracje. Znajdują się tu również zadania dotyczące obliczeń pieniężnych, rozpoznawania banknotów i monet, a także rozwijania osobistych preferencji i umiejętności. Dodatkowo uwzględniono treści dotyczące środków transportu, tradycji świątecznych i symboli narodowych.
Głównym celem tej publikacji jest rozwijanie funkcji poznawczych, takich jak pamięć, uwaga czy myślenie, oraz wzbogacanie słownictwa. Pomaga także w usprawnianiu percepcji wzrokowej i słuchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej i przygotowuje do nauki czytania i pisania. Uczniowie zyskują również umiejętności w dokonywaniu obliczeń, poprawiają motorykę małą oraz kształtują zaradność i samodzielność, jednocześnie ucząc się funkcjonowania w społeczności. Nauczyciel, najlepiej znający potrzeby swoich uczniów, samodzielnie dobiera sposób wykorzystania materiałów, co pozwala na indywidualizację nauczania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "PEWNY START D. Karty pracy. Wiosna, lato" to zbiór 112 kart zaprojektowanych z myślą o codziennej pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Materiały te są starannie dopasowane do kalendarza szkolnego oraz zmieniających się pór roku, co pozwala na płynne wpisanie ich w edukacyjny rytm. Zadania wzbogacono atrakcyjnymi fotografiami i ilustracjami, co czyni naukę bardziej angażującą i efektywną.
Publikacja obejmuje szeroki wachlarz tematów, które mają na celu przygotowanie uczniów do samodzielnego życia. Wśród poruszanych zagadnień znajdują się przyroda i mierzenie czasu, zrozumienie swojego ciała i zmysłów, zdrowie i higiena, a także zasady społeczne. Podręcznik pomaga również odnaleźć się w kontekście szkoły i bezpieczeństwa, w tym w kontaktach ze służbami ratunkowymi. Dzięki kartom uczniowie poznają, jak korzystać z czasu wolnego, dokonują zakupów czy odwiedzają miejsca publiczne, takie jak kina i restauracje. Znajdują się tu również zadania dotyczące obliczeń pieniężnych, rozpoznawania banknotów i monet, a także rozwijania osobistych preferencji i umiejętności. Dodatkowo uwzględniono treści dotyczące środków transportu, tradycji świątecznych i symboli narodowych.
Głównym celem tej publikacji jest rozwijanie funkcji poznawczych, takich jak pamięć, uwaga czy myślenie, oraz wzbogacanie słownictwa. Pomaga także w usprawnianiu percepcji wzrokowej i słuchowej, koordynacji wzrokowo-ruchowej i przygotowuje do nauki czytania i pisania. Uczniowie zyskują również umiejętności w dokonywaniu obliczeń, poprawiają motorykę małą oraz kształtują zaradność i samodzielność, jednocześnie ucząc się funkcjonowania w społeczności. Nauczyciel, najlepiej znający potrzeby swoich uczniów, samodzielnie dobiera sposób wykorzystania materiałów, co pozwala na indywidualizację nauczania.
