Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Perspektywa interesariuszy we współczesnych...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Interesariusze to kluczowe pojęcie w dzisiejszym świecie biznesu, ekonomii i administracji, szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz zarządzania ryzykami ESG. W istocie, odgrywają oni centralną rolę w modelach biznesowych i w łańcuchach tworzenia wartości. Teoria interesariuszy koncentruje się na tworzeniu wartości dla powiązanych, zależnych lub współistniejących podmiotów. Książka "Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania" przedstawia siedem różnych aspektów rozważania organizacji przez pryzmat tej teorii oraz praktyki zarządzania interesariuszami. Wygląda na to, że podejście to zdominowało współczesne myślenie o generowaniu wartości dla interesariuszy i przez nich w świecie biznesu. Publikacja ta, przygotowana przez młodych badaczy, absolwentów studiów magisterskich z Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, ma na celu promowanie w Polsce myślenia o zarządzaniu z perspektywy interesariuszy. Argumentuje również, że nie powinniśmy już dłużej zastanawiać się nad dylematem między prioritowaniem akcjonariuszy a interesariuszy. Książka ta jest skierowana do pracowników akademickich i badaczy zajmujących się tematyką interesariuszy, do praktyków zarządzania, zwłaszcza w zakresie stosowania metodyki MISS(R), a także do studentów oraz uczestników studiów podyplomowych i doktoranckich na kierunkach ekonomicznych oraz naukach o zarządzaniu i jakości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Interesariusze to kluczowe pojęcie w dzisiejszym świecie biznesu, ekonomii i administracji, szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz zarządzania ryzykami ESG. W istocie, odgrywają oni centralną rolę w modelach biznesowych i w łańcuchach tworzenia wartości. Teoria interesariuszy koncentruje się na tworzeniu wartości dla powiązanych, zależnych lub współistniejących podmiotów. Książka "Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania" przedstawia siedem różnych aspektów rozważania organizacji przez pryzmat tej teorii oraz praktyki zarządzania interesariuszami. Wygląda na to, że podejście to zdominowało współczesne myślenie o generowaniu wartości dla interesariuszy i przez nich w świecie biznesu. Publikacja ta, przygotowana przez młodych badaczy, absolwentów studiów magisterskich z Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, ma na celu promowanie w Polsce myślenia o zarządzaniu z perspektywy interesariuszy. Argumentuje również, że nie powinniśmy już dłużej zastanawiać się nad dylematem między prioritowaniem akcjonariuszy a interesariuszy. Książka ta jest skierowana do pracowników akademickich i badaczy zajmujących się tematyką interesariuszy, do praktyków zarządzania, zwłaszcza w zakresie stosowania metodyki MISS(R), a także do studentów oraz uczestników studiów podyplomowych i doktoranckich na kierunkach ekonomicznych oraz naukach o zarządzaniu i jakości.
