Książka - Perspektywa interesariuszy we współczesnych...

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Perspektywa interesariuszy we współczesnych...

Perspektywa interesariuszy we współczesnych...

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Interesariusze to kluczowe pojęcie w dzisiejszym świecie biznesu, ekonomii i administracji, szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz zarządzania ryzykami ESG. W istocie, odgrywają oni centralną rolę w modelach biznesowych i w łańcuchach tworzenia wartości. Teoria interesariuszy koncentruje się na tworzeniu wartości dla powiązanych, zależnych lub współistniejących podmiotów. Książka "Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania" przedstawia siedem różnych aspektów rozważania organizacji przez pryzmat tej teorii oraz praktyki zarządzania interesariuszami. Wygląda na to, że podejście to zdominowało współczesne myślenie o generowaniu wartości dla interesariuszy i przez nich w świecie biznesu. Publikacja ta, przygotowana przez młodych badaczy, absolwentów studiów magisterskich z Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, ma na celu promowanie w Polsce myślenia o zarządzaniu z perspektywy interesariuszy. Argumentuje również, że nie powinniśmy już dłużej zastanawiać się nad dylematem między prioritowaniem akcjonariuszy a interesariuszy. Książka ta jest skierowana do pracowników akademickich i badaczy zajmujących się tematyką interesariuszy, do praktyków zarządzania, zwłaszcza w zakresie stosowania metodyki MISS(R), a także do studentów oraz uczestników studiów podyplomowych i doktoranckich na kierunkach ekonomicznych oraz naukach o zarządzaniu i jakości.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Interesariusze to kluczowe pojęcie w dzisiejszym świecie biznesu, ekonomii i administracji, szczególnie w kontekście zrównoważonego rozwoju, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) oraz zarządzania ryzykami ESG. W istocie, odgrywają oni centralną rolę w modelach biznesowych i w łańcuchach tworzenia wartości. Teoria interesariuszy koncentruje się na tworzeniu wartości dla powiązanych, zależnych lub współistniejących podmiotów. Książka "Perspektywa interesariuszy we współczesnych problemach zarządzania" przedstawia siedem różnych aspektów rozważania organizacji przez pryzmat tej teorii oraz praktyki zarządzania interesariuszami. Wygląda na to, że podejście to zdominowało współczesne myślenie o generowaniu wartości dla interesariuszy i przez nich w świecie biznesu. Publikacja ta, przygotowana przez młodych badaczy, absolwentów studiów magisterskich z Instytutu Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego, ma na celu promowanie w Polsce myślenia o zarządzaniu z perspektywy interesariuszy. Argumentuje również, że nie powinniśmy już dłużej zastanawiać się nad dylematem między prioritowaniem akcjonariuszy a interesariuszy. Książka ta jest skierowana do pracowników akademickich i badaczy zajmujących się tematyką interesariuszy, do praktyków zarządzania, zwłaszcza w zakresie stosowania metodyki MISS(R), a także do studentów oraz uczestników studiów podyplomowych i doktoranckich na kierunkach ekonomicznych oraz naukach o zarządzaniu i jakości.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 47.19 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 248
Rok wydania: 2024
Rozmiar: 158 × 235 mm
ID: 9788323354390

Dane producenta:

WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO , ul. Gołębia, 31-007 Kraków, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info