Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogika wczesnej edukacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiona książka jest wyjątkowym opracowaniem stworzonym przez 43 ekspertów, którzy tworzą Zespół Edukacji Elementarnej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Grupa ta od kilku lat pracuje pod przewodnictwem profesor Doroty Klus-Stańskiej. Publikacja ta w pełni zasługuje na miano dzieła, ponieważ obejmuje niemal każdy aspekt dotyczący edukacji wczesnoszkolnej, w tym jej historię, aktualny stan oraz przyszłe kierunki rozwoju.
W książce swoje przemyślenia prezentują zarówno doświadczeni pedagodzy, jak i młodzi naukowcy związani z wieloma polskimi uniwersytetami, w tym Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Łódzkim, Uniwersytetem Śląskim i Uniwersytetem Gdańskim. W projekcie uczestniczą także przedstawiciele z zagranicznych instytucji, takich jak Uniwersytet w Bańskiej Bystrzycy na Słowacji oraz Roehampton University w Wielkiej Brytanii. To szerokie grono autorów sprawia, że książka jest nie tylko kompleksową, ale także pionierską publikacją na temat pedagogiki wczesnej edukacji w Polsce. Profesor Klus-Stańska we wstępie podkreśla, iż jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie wydawnicze w kraju, co dodaje mu wyjątkowości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiona książka jest wyjątkowym opracowaniem stworzonym przez 43 ekspertów, którzy tworzą Zespół Edukacji Elementarnej przy Komitecie Nauk Pedagogicznych PAN. Grupa ta od kilku lat pracuje pod przewodnictwem profesor Doroty Klus-Stańskiej. Publikacja ta w pełni zasługuje na miano dzieła, ponieważ obejmuje niemal każdy aspekt dotyczący edukacji wczesnoszkolnej, w tym jej historię, aktualny stan oraz przyszłe kierunki rozwoju.
W książce swoje przemyślenia prezentują zarówno doświadczeni pedagodzy, jak i młodzi naukowcy związani z wieloma polskimi uniwersytetami, w tym Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Łódzkim, Uniwersytetem Śląskim i Uniwersytetem Gdańskim. W projekcie uczestniczą także przedstawiciele z zagranicznych instytucji, takich jak Uniwersytet w Bańskiej Bystrzycy na Słowacji oraz Roehampton University w Wielkiej Brytanii. To szerokie grono autorów sprawia, że książka jest nie tylko kompleksową, ale także pionierską publikacją na temat pedagogiki wczesnej edukacji w Polsce. Profesor Klus-Stańska we wstępie podkreśla, iż jest to pierwsze tego typu przedsięwzięcie wydawnicze w kraju, co dodaje mu wyjątkowości.
