Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pedagogika kognitywistyczna. Studium teoretyczne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta, obejmująca siedem rozdziałów, zagłębia się w tematykę związaną z rozwojem cywilizacji oraz przyszłością społeczeństwa informacyjnego. Omawia również ewolucję genetyczną i jej wpływ na dzisiejszą cywilizację, proponując jednocześnie refleksję nad społeczną ewolucją. Autor podkreśla znaczenie naukowej wiedzy jako wartość, która umożliwia budowanie obywatelskiego społeczeństwa. Kognitywistyka jest punktem wyjścia dla tej dyskusji, a jej związek z kulturą w kontekście ewolucji społecznej staje się punktem centralnym książki.
Ważnym elementem rozważań jest także komunikacja, zarówno werbalna, jak i niewerbalna. Wykorzystując teorie kognitywistyczne, autor bada, jak procesy komunikacyjne przyczyniają się do tworzenia więzi społecznych i jakie mają implikacje wychowawcze. Książka analizuje różne formy komunikacji, ukazując ich rolę w procesie socjalizacji i wychowania, opierając się przy tym na licznych badaniach z obszaru kognitywistyki.
Seria akademickich podręczników autorstwa prof. dr hab. Bogusława Śliwerskiego, zatytułowana "Pedagogika Nauce i Praktyce", wprowadza nowe spojrzenie na współczesne problemy edukacyjne. Każdy tom łączy bieżącą wiedzę z perspektywą przyszłości, będąc jednocześnie próbą zrozumienia ciągle ewoluującego świata edukacji. Autorzy podręczników starają się zapewnić aktualność prezentowanej wiedzy, jednocześnie motywując czytelników do refleksji i dalszych badań.
Prof. Śliwerski zachęca czytelników do pogłębionej lektury oraz udziału w debacie, która ma na celu wspólne doskonalenie naukowej twórczości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta, obejmująca siedem rozdziałów, zagłębia się w tematykę związaną z rozwojem cywilizacji oraz przyszłością społeczeństwa informacyjnego. Omawia również ewolucję genetyczną i jej wpływ na dzisiejszą cywilizację, proponując jednocześnie refleksję nad społeczną ewolucją. Autor podkreśla znaczenie naukowej wiedzy jako wartość, która umożliwia budowanie obywatelskiego społeczeństwa. Kognitywistyka jest punktem wyjścia dla tej dyskusji, a jej związek z kulturą w kontekście ewolucji społecznej staje się punktem centralnym książki.
Ważnym elementem rozważań jest także komunikacja, zarówno werbalna, jak i niewerbalna. Wykorzystując teorie kognitywistyczne, autor bada, jak procesy komunikacyjne przyczyniają się do tworzenia więzi społecznych i jakie mają implikacje wychowawcze. Książka analizuje różne formy komunikacji, ukazując ich rolę w procesie socjalizacji i wychowania, opierając się przy tym na licznych badaniach z obszaru kognitywistyki.
Seria akademickich podręczników autorstwa prof. dr hab. Bogusława Śliwerskiego, zatytułowana "Pedagogika Nauce i Praktyce", wprowadza nowe spojrzenie na współczesne problemy edukacyjne. Każdy tom łączy bieżącą wiedzę z perspektywą przyszłości, będąc jednocześnie próbą zrozumienia ciągle ewoluującego świata edukacji. Autorzy podręczników starają się zapewnić aktualność prezentowanej wiedzy, jednocześnie motywując czytelników do refleksji i dalszych badań.
Prof. Śliwerski zachęca czytelników do pogłębionej lektury oraz udziału w debacie, która ma na celu wspólne doskonalenie naukowej twórczości.
