Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Partycypacja pracowników w zarządzaniu firmą
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Motywacja i zaangażowanie pracowników mają kluczowe znaczenie dla wyników firmy, dlatego pracodawcy ciągle poszukują nowych, skutecznych metod wynagradzania i motywowania swojej kadry. Jednym z bardziej dostępnych sposobów, który może być zarówno tani, jak i prosty w implementacji, jest zaangażowanie pracowników w podział zysków firmy. Taki system traktuje pracowników jak partnerów i łączy motywatory finansowe oraz niefinansowe.
Książka analizuje wiele istotnych aspektów tego podejścia, w tym:
- Rozmaite formy wynagrodzeń zmiennych, które mogą być stosowane w systemach partycypacyjnych, ich klasyfikacje oraz aktualne trendy w tej dziedzinie.
- Podstawowe koncepcje, a także historyczne i teoretyczne fundamenty programów udziału w zyskach, poparte wynikami badań empirycznych.
- Jak zaprojektować, wdrażać i zarządzać programami partycypacyjnymi.
- Propozycję programu, który mógłby być wdrożony w polskich realiach, w tym szczegółowy schemat działania, procedury oraz narzędzia.
- Przykłady firm, którym udało się z sukcesem zastosować programy partycypacyjne, jako dobre praktyki w zarządzaniu.
Na zakończenie, książka oferuje ogólne wnioski i zalecenia dla polskich przedsiębiorstw, które rozważają wprowadzenie tego rodzaju programów. Łączenie teorii z praktycznymi aplikacjami czyni tę książkę wartościowym źródłem wiedzy dla pracodawców, którzy chcą zmienić dotychczasowy system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne oraz przeobrazić kulturę organizacyjną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Motywacja i zaangażowanie pracowników mają kluczowe znaczenie dla wyników firmy, dlatego pracodawcy ciągle poszukują nowych, skutecznych metod wynagradzania i motywowania swojej kadry. Jednym z bardziej dostępnych sposobów, który może być zarówno tani, jak i prosty w implementacji, jest zaangażowanie pracowników w podział zysków firmy. Taki system traktuje pracowników jak partnerów i łączy motywatory finansowe oraz niefinansowe.
Książka analizuje wiele istotnych aspektów tego podejścia, w tym:
- Rozmaite formy wynagrodzeń zmiennych, które mogą być stosowane w systemach partycypacyjnych, ich klasyfikacje oraz aktualne trendy w tej dziedzinie.
- Podstawowe koncepcje, a także historyczne i teoretyczne fundamenty programów udziału w zyskach, poparte wynikami badań empirycznych.
- Jak zaprojektować, wdrażać i zarządzać programami partycypacyjnymi.
- Propozycję programu, który mógłby być wdrożony w polskich realiach, w tym szczegółowy schemat działania, procedury oraz narzędzia.
- Przykłady firm, którym udało się z sukcesem zastosować programy partycypacyjne, jako dobre praktyki w zarządzaniu.
Na zakończenie, książka oferuje ogólne wnioski i zalecenia dla polskich przedsiębiorstw, które rozważają wprowadzenie tego rodzaju programów. Łączenie teorii z praktycznymi aplikacjami czyni tę książkę wartościowym źródłem wiedzy dla pracodawców, którzy chcą zmienić dotychczasowy system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne oraz przeobrazić kulturę organizacyjną.
