Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Partnerstwo i komunikacja w samorządzie terytorialnym. Wybrane aspekty zarządzania i fanansowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorki książki poruszają kluczowe kwestie związane z zarządzaniem w samorządach terytorialnych, podkreślając ich współdziałanie z otoczeniem, politykę komunikacyjną oraz sposoby finansowania projektów. Podkreślają, jak istotne jest wzajemne powiązanie tych tematów. Zarządcy samorządowi zostali postawieni przed wyzwaniem dostarczania społeczeństwu niezbędnych dóbr i usług, co wymaga od nich działania w określonym środowisku z zachowaniem otwartości i elastyczności. Taka postawa ułatwia lepsze spełnianie potrzeb i oczekiwań różnych grup społecznych. Samorządy muszą więc aktywnie angażować się w interakcje z lokalnym środowiskiem, co wymaga stworzenia efektywnych mechanizmów wspierających społeczną partycypację. Rozbudowany system komunikacyjny, który uwzględnia zróżnicowane oczekiwania odbiorców i z góry ustalone cele, jest tu kluczowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorki książki poruszają kluczowe kwestie związane z zarządzaniem w samorządach terytorialnych, podkreślając ich współdziałanie z otoczeniem, politykę komunikacyjną oraz sposoby finansowania projektów. Podkreślają, jak istotne jest wzajemne powiązanie tych tematów. Zarządcy samorządowi zostali postawieni przed wyzwaniem dostarczania społeczeństwu niezbędnych dóbr i usług, co wymaga od nich działania w określonym środowisku z zachowaniem otwartości i elastyczności. Taka postawa ułatwia lepsze spełnianie potrzeb i oczekiwań różnych grup społecznych. Samorządy muszą więc aktywnie angażować się w interakcje z lokalnym środowiskiem, co wymaga stworzenia efektywnych mechanizmów wspierających społeczną partycypację. Rozbudowany system komunikacyjny, który uwzględnia zróżnicowane oczekiwania odbiorców i z góry ustalone cele, jest tu kluczowy.
