Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Państwo Islamskie (ISIS). Historia powstania i taktyka działania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
27 czerwca 2014 roku, podczas obchodów ramadanu w Wielkim Meczecie w Mosulu, Abu Bakr al-Baghdadi ogłosił się posłańcem proroka Mahometa i przywódcą Państwa Islamskiego (IS). Powstanie IS było wynikiem serii błędów popełnionych przez USA i ich sojuszników podczas decyzji o interwencji w Iraku w 2003 roku, w trakcie samego konfliktu i po jego zakończeniu, jak również błędów ze strony rządu irackiego. Ta książka przedstawia zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne czynniki, które doprowadziły do stworzenia IS, jego organizację, sposoby finansowania oraz kluczowe i efektywne metody działania. Składa się z sześciu rozdziałów, napisanych przez różnych autorów, większość z nich to specjaliści w swoich dziedzinach, co pozwala na przedstawienie różnych aspektów z perspektywy praktyków.
W kolejnych rozdziałach autorzy dogłębnie analizują takie zagadnienia jak okoliczności powstania i pierwszej wersji IS, jego rozwój w późniejszych latach, w tym rola Abu Musaba Al-Zarqawiego w formowaniu IS oraz ewolucję organizacji aż do stanu z 2014 roku. Zbadano także podział odpowiedzialności w strukturze IS oraz jego wpływ na efektywność działań, pozwalającą na skuteczne zarządzanie szerokim terytorium. Omówiono system działań psychologicznych i propagandowych, mających na celu kreowanie pożądanego wizerunku IS, co przyciągnęło do regionu wielu młodych muzułmanów, widzących w IS alternatywę dla współczesnego świata. Badano techniki komunikacji, zarówno jawne, jak i tajne, wykorzystywane przez IS w zarządzaniu zdobytym terytorium oraz w dystrybucji materiałów propagandowych. Przeanalizowano również, jak organizacja korzystała z mediów społecznościowych, komunikacji internetowej i innych dostępnych technologii w celu osiągnięcia swoich zamierzeń i neutralizacji działań koalicji. Na koniec przyjrzano się praktycznemu zastosowaniu form i metod działania IS, z przykładami z Francji, oraz omówiono potrzeby finansowe IS i źródła jego funduszy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
27 czerwca 2014 roku, podczas obchodów ramadanu w Wielkim Meczecie w Mosulu, Abu Bakr al-Baghdadi ogłosił się posłańcem proroka Mahometa i przywódcą Państwa Islamskiego (IS). Powstanie IS było wynikiem serii błędów popełnionych przez USA i ich sojuszników podczas decyzji o interwencji w Iraku w 2003 roku, w trakcie samego konfliktu i po jego zakończeniu, jak również błędów ze strony rządu irackiego. Ta książka przedstawia zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne czynniki, które doprowadziły do stworzenia IS, jego organizację, sposoby finansowania oraz kluczowe i efektywne metody działania. Składa się z sześciu rozdziałów, napisanych przez różnych autorów, większość z nich to specjaliści w swoich dziedzinach, co pozwala na przedstawienie różnych aspektów z perspektywy praktyków.
W kolejnych rozdziałach autorzy dogłębnie analizują takie zagadnienia jak okoliczności powstania i pierwszej wersji IS, jego rozwój w późniejszych latach, w tym rola Abu Musaba Al-Zarqawiego w formowaniu IS oraz ewolucję organizacji aż do stanu z 2014 roku. Zbadano także podział odpowiedzialności w strukturze IS oraz jego wpływ na efektywność działań, pozwalającą na skuteczne zarządzanie szerokim terytorium. Omówiono system działań psychologicznych i propagandowych, mających na celu kreowanie pożądanego wizerunku IS, co przyciągnęło do regionu wielu młodych muzułmanów, widzących w IS alternatywę dla współczesnego świata. Badano techniki komunikacji, zarówno jawne, jak i tajne, wykorzystywane przez IS w zarządzaniu zdobytym terytorium oraz w dystrybucji materiałów propagandowych. Przeanalizowano również, jak organizacja korzystała z mediów społecznościowych, komunikacji internetowej i innych dostępnych technologii w celu osiągnięcia swoich zamierzeń i neutralizacji działań koalicji. Na koniec przyjrzano się praktycznemu zastosowaniu form i metod działania IS, z przykładami z Francji, oraz omówiono potrzeby finansowe IS i źródła jego funduszy.
