Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki public
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich latach odkrycia w dziedzinie nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, znacząco wpłynęły na tradycyjne rozumienie procesów decyzyjnych, funkcjonowanie rynków oraz kształtowanie polityki publicznej. Zarówno badacze, jak i instytucje publiczne na całym świecie są zgodni co do tego, że lepsze zrozumienie ludzkich zachowań może prowadzić do ulepszeń w politykach publicznych. Na podstawie zgromadzonego dorobku naukowego starają się wyjaśnić, dlaczego ludzie podejmują określone działania, oraz wykorzystać te wiedzę do tworzenia, testowania i wdrażania rozwiązań w zakresie polityki.
Monografia ta jest skoncentrowana na specyficznym aspekcie tego rozległego zagadnienia. Część teoretyczna pracy porusza tematykę nudge jako jednego z narzędzi, które mogą być używane przez polityki publiczne patrzące na społeczność przez pryzmat behawioralny, zwany także soczewką behawioralną (Ewart, 2020), aby wzmocnić swoje działanie. Uwzględniając fakt, że reakcje i odpowiedzi ludzi są kluczowe dla skuteczności polityki publicznej, część empiryczna zawiera wyniki badań przeprowadzonych w Polsce, które analizują poparcie społeczne dla tych narzędzi behawioralnej polityki publicznej (BPP).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich latach odkrycia w dziedzinie nauk behawioralnych, w tym ekonomii behawioralnej, znacząco wpłynęły na tradycyjne rozumienie procesów decyzyjnych, funkcjonowanie rynków oraz kształtowanie polityki publicznej. Zarówno badacze, jak i instytucje publiczne na całym świecie są zgodni co do tego, że lepsze zrozumienie ludzkich zachowań może prowadzić do ulepszeń w politykach publicznych. Na podstawie zgromadzonego dorobku naukowego starają się wyjaśnić, dlaczego ludzie podejmują określone działania, oraz wykorzystać te wiedzę do tworzenia, testowania i wdrażania rozwiązań w zakresie polityki.
Monografia ta jest skoncentrowana na specyficznym aspekcie tego rozległego zagadnienia. Część teoretyczna pracy porusza tematykę nudge jako jednego z narzędzi, które mogą być używane przez polityki publiczne patrzące na społeczność przez pryzmat behawioralny, zwany także soczewką behawioralną (Ewart, 2020), aby wzmocnić swoje działanie. Uwzględniając fakt, że reakcje i odpowiedzi ludzi są kluczowe dla skuteczności polityki publicznej, część empiryczna zawiera wyniki badań przeprowadzonych w Polsce, które analizują poparcie społeczne dla tych narzędzi behawioralnej polityki publicznej (BPP).
