Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowoczesna komunikacja na globalnym rynku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesne środki komunikacji znacząco wpłynęły na tradycyjne metody porozumiewania się. Bezpośrednie rozmowy stają się coraz rzadsze, ustępując miejsca różnorodnym formom komunikacji elektronicznej, takim jak e-maile, komunikatory, fora, czaty i grupy dyskusyjne. Zmiany te wymagają od organizacji uwzględnienia w strategiach komunikacyjnych. Strategia ta musi być spójna i obejmować wszystkie aspekty działalności, opierać się na szczegółowej analizie otoczenia oraz uwzględniać mechanizmy informacji zwrotnej z rynku. W zależności od specyfiki organizacji, jej celów, zasobów, warunków konkurencyjnych, struktury rynku, rodzaju odbiorców oraz gotowości na ryzyko, literatura wyróżnia trzy główne modele komunikacyjne: masowy, interpersonalny oraz w hipermedialnym środowisku komputerowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesne środki komunikacji znacząco wpłynęły na tradycyjne metody porozumiewania się. Bezpośrednie rozmowy stają się coraz rzadsze, ustępując miejsca różnorodnym formom komunikacji elektronicznej, takim jak e-maile, komunikatory, fora, czaty i grupy dyskusyjne. Zmiany te wymagają od organizacji uwzględnienia w strategiach komunikacyjnych. Strategia ta musi być spójna i obejmować wszystkie aspekty działalności, opierać się na szczegółowej analizie otoczenia oraz uwzględniać mechanizmy informacji zwrotnej z rynku. W zależności od specyfiki organizacji, jej celów, zasobów, warunków konkurencyjnych, struktury rynku, rodzaju odbiorców oraz gotowości na ryzyko, literatura wyróżnia trzy główne modele komunikacyjne: masowy, interpersonalny oraz w hipermedialnym środowisku komputerowym.
