Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowe nowe media
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Nowe nowe media" rzeczywiście zasługuje na miano nowatorskiej, gdyż wiele z omawianych w niej platform kilka lat temu jeszcze nie istniało. Autor, będący nie tylko badaczem, ale i pasjonatem, zagłębia się w świat takich serwisów jak MySpace, Facebook, Twitter, Wikipedia, SecondLife oraz YouTube, a także licznych platform blogowych. Pomaga to lepiej zrozumieć dynamiczne zmiany, jakie zachodzą w nowoczesnych mediach. Książka jest uważana za "bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach", jak stwierdził Jeff Jarvis, dyrektor programu nowych mediów na Graduate School of Journalism w Nowym Jorku i twórca bloga BuzzMachine. Dr hab. Barbara Szmigielska z Uniwersytetu Jagiellońskiego podkreśla, że książka Levinsona jest wartościowa, zwłaszcza biorąc pod uwagę przestarzałość wielu innych pozycji na polskim rynku dotyczących internetu. Paul Levinson, profesor na Wydziale Komunikacji i Medioznawstwa Fordham University w Nowym Jorku, zdobył uznanie zarówno za swoje prace akademickie, jak i powieści science fiction. Oprócz tego często pojawia się w mediach oraz prowadzi blog InfiniteRegress.tv, gdzie zamieszcza recenzje seriali telewizyjnych. W 2009 roku wybrano go jednym z 10 najlepszych naukowców wykorzystujących Twittera, według rankingu The Chronicle of Higher Education.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Nowe nowe media" rzeczywiście zasługuje na miano nowatorskiej, gdyż wiele z omawianych w niej platform kilka lat temu jeszcze nie istniało. Autor, będący nie tylko badaczem, ale i pasjonatem, zagłębia się w świat takich serwisów jak MySpace, Facebook, Twitter, Wikipedia, SecondLife oraz YouTube, a także licznych platform blogowych. Pomaga to lepiej zrozumieć dynamiczne zmiany, jakie zachodzą w nowoczesnych mediach. Książka jest uważana za "bezcenny przewodnik encyklopedyczny po najnowszych nowych mediach", jak stwierdził Jeff Jarvis, dyrektor programu nowych mediów na Graduate School of Journalism w Nowym Jorku i twórca bloga BuzzMachine. Dr hab. Barbara Szmigielska z Uniwersytetu Jagiellońskiego podkreśla, że książka Levinsona jest wartościowa, zwłaszcza biorąc pod uwagę przestarzałość wielu innych pozycji na polskim rynku dotyczących internetu. Paul Levinson, profesor na Wydziale Komunikacji i Medioznawstwa Fordham University w Nowym Jorku, zdobył uznanie zarówno za swoje prace akademickie, jak i powieści science fiction. Oprócz tego często pojawia się w mediach oraz prowadzi blog InfiniteRegress.tv, gdzie zamieszcza recenzje seriali telewizyjnych. W 2009 roku wybrano go jednym z 10 najlepszych naukowców wykorzystujących Twittera, według rankingu The Chronicle of Higher Education.
