Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowa ekologia mediów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria "Akademickie warsztaty dziennikarskie" to zbiór różnorodnych materiałów akademickich, które obejmują zarówno podręczniki, jak i monografie o charakterze warsztatowym oraz tłumaczenia znaczących dzieł międzynarodowych związanych z tematyką mediów. Współczesne badania nad "grubą kreską" sugerują, że zanikanie tradycyjnych mediów masowych kieruje naszą uwagę ku nowym mediom, internetowi i nowoczesnym technologiom. Mimo tego, media wciąż funkcjonują i podlegają procesowi internetyzacji, co oznacza, że absorbują internet, stając się głównym dostawcą treści online. Nawet jeśli przeniosą się na bardziej zaawansowane platformy internetowe, pozostają mediami w swojej istocie.
Przemiany mediów oraz wzorce masowej komunikacji, które mogą być wyzwaniem dla przedsiębiorców i polityków, oferują nowe perspektywy. Autor książki dogłębnie analizuje procesy takie jak konwergencja, mediamorfoza i remediacja, które charakteryzują współczesną "nową ekologię mediów". W pracy przedstawione są również prognozy dotyczące przyszłości mediów oraz internetu, jak i analizy dotyczące konieczności adaptacji dziennikarstwa i demokracji wobec wpływu nowych mediów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria "Akademickie warsztaty dziennikarskie" to zbiór różnorodnych materiałów akademickich, które obejmują zarówno podręczniki, jak i monografie o charakterze warsztatowym oraz tłumaczenia znaczących dzieł międzynarodowych związanych z tematyką mediów. Współczesne badania nad "grubą kreską" sugerują, że zanikanie tradycyjnych mediów masowych kieruje naszą uwagę ku nowym mediom, internetowi i nowoczesnym technologiom. Mimo tego, media wciąż funkcjonują i podlegają procesowi internetyzacji, co oznacza, że absorbują internet, stając się głównym dostawcą treści online. Nawet jeśli przeniosą się na bardziej zaawansowane platformy internetowe, pozostają mediami w swojej istocie.
Przemiany mediów oraz wzorce masowej komunikacji, które mogą być wyzwaniem dla przedsiębiorców i polityków, oferują nowe perspektywy. Autor książki dogłębnie analizuje procesy takie jak konwergencja, mediamorfoza i remediacja, które charakteryzują współczesną "nową ekologię mediów". W pracy przedstawione są również prognozy dotyczące przyszłości mediów oraz internetu, jak i analizy dotyczące konieczności adaptacji dziennikarstwa i demokracji wobec wpływu nowych mediów.
