Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka dr. Roberta Sroki zatytułowana "Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu" poświęcona jest roli samoregulacji w kształtowaniu etycznych norm w gospodarce. W obliczu dynamicznego rozwoju takich zjawisk jak sztuczna inteligencja, przemysł 4.0, oraz gospodarka cyrkularna, wiele osób czuje się zagubionych. Pojawiające się nowe zawody oraz zanikające tradycyjne profesje, innowacyjne modele biznesowe i nowe produkty inwestycyjne komplikują kwestie moralne, przed którymi przedsiębiorcy, pracownicy i konsumenci stają na co dzień.
Dr Sroka zwraca uwagę na samoregulacje w ramach branż, tworzonych przez organizacje branżowe, które dysponują najlepszym rozeznaniem w kwestiach zagrożeń związanych z przekraczaniem granic prawnych i moralnych. Skupiając się na tym aspekcie, autor podejmuje próbę udowodnienia, że organizacje branżowe mogą i powinny odgrywać rolę zbiorowego przywódcy w zakresie etyki biznesu. Książka ukazuje, jaki potencjał tkwi w tych organizacjach oraz sposoby, dzięki którym mogą one ustanawiać i egzekwować etyczne standardy działania.
Dzięki badaniom przedstawionym w monografii, czytelnicy mogą zrozumieć, jak organizacje branżowe mogą skutecznie angażować się w tworzenie i utrzymywanie zasad etycznych. Książka prowokuje do refleksji i dyskusji, stawiając wiele pytań przed przedsiębiorcami działającymi w ramach struktur branżowych. Przedstawia również praktyczne metody, które mogą być wdrożone przez organizacje, chcące przyjąć na siebie odpowiedzialność za etyczne przywództwo w biznesie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka dr. Roberta Sroki zatytułowana "Nieodkryci przywódcy współczesnej etyki biznesu" poświęcona jest roli samoregulacji w kształtowaniu etycznych norm w gospodarce. W obliczu dynamicznego rozwoju takich zjawisk jak sztuczna inteligencja, przemysł 4.0, oraz gospodarka cyrkularna, wiele osób czuje się zagubionych. Pojawiające się nowe zawody oraz zanikające tradycyjne profesje, innowacyjne modele biznesowe i nowe produkty inwestycyjne komplikują kwestie moralne, przed którymi przedsiębiorcy, pracownicy i konsumenci stają na co dzień.
Dr Sroka zwraca uwagę na samoregulacje w ramach branż, tworzonych przez organizacje branżowe, które dysponują najlepszym rozeznaniem w kwestiach zagrożeń związanych z przekraczaniem granic prawnych i moralnych. Skupiając się na tym aspekcie, autor podejmuje próbę udowodnienia, że organizacje branżowe mogą i powinny odgrywać rolę zbiorowego przywódcy w zakresie etyki biznesu. Książka ukazuje, jaki potencjał tkwi w tych organizacjach oraz sposoby, dzięki którym mogą one ustanawiać i egzekwować etyczne standardy działania.
Dzięki badaniom przedstawionym w monografii, czytelnicy mogą zrozumieć, jak organizacje branżowe mogą skutecznie angażować się w tworzenie i utrzymywanie zasad etycznych. Książka prowokuje do refleksji i dyskusji, stawiając wiele pytań przed przedsiębiorcami działającymi w ramach struktur branżowych. Przedstawia również praktyczne metody, które mogą być wdrożone przez organizacje, chcące przyjąć na siebie odpowiedzialność za etyczne przywództwo w biznesie.
