Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka. Fakty i mity
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka" adresowana jest przede wszystkim do pedagogów i została napisana przez osobę z ich grona. Jej celem jest uporządkowanie wiedzy na temat wpływu badań nad mózgiem na pracę nauczycieli. Każdy z rozdziałów oferuje praktyczne sugestie oraz ich teoretyczne uzasadnienia, które opierają się na najnowszych odkryciach z dziedziny neurobiologii. Autorka książki analizuje popularne teorie stosowane w edukacji przedszkolnej i szkolnej, wyjaśniając, które z nich można uznać za neuromity, a które za fakty związane z neuronauką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka" adresowana jest przede wszystkim do pedagogów i została napisana przez osobę z ich grona. Jej celem jest uporządkowanie wiedzy na temat wpływu badań nad mózgiem na pracę nauczycieli. Każdy z rozdziałów oferuje praktyczne sugestie oraz ich teoretyczne uzasadnienia, które opierają się na najnowszych odkryciach z dziedziny neurobiologii. Autorka książki analizuje popularne teorie stosowane w edukacji przedszkolnej i szkolnej, wyjaśniając, które z nich można uznać za neuromity, a które za fakty związane z neuronauką.
