Książka - Netflix. To się nigdy nie uda

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Netflix. To się nigdy nie uda

Netflix. To się nigdy nie uda

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dawno temu, gdy rynek zdominowany był przez lokalne wypożyczalnie filmów, a technologia DVD była równie odległa jak futurystyczne wynalazki, nikt jeszcze nie myślał o możliwości streamingu wideo. To właśnie w takim świecie, w 1997 roku, Marc Randolph wpadł na innowacyjny pomysł wykorzystania internetu do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, który pełnił rolę kluczowego inwestora, założył firmę Netflix i objął stanowisko dyrektora generalnego.

Netflix, z imponującą liczbą 170 milionów subskrybentów, jest dzisiaj synonimem sukcesu, ale początki tego start-upu nie były łatwe. Marc Randolph nie tylko musiał przekonać własną matkę do inwestycji, ale również zmagał się z problemami technicznymi od pierwszego dnia działalności oraz próbował zainteresować Blockbustera przejęciem firmy. Jego historia to dowód na to, że intuicja i determinacja mogą odmienić świat, nawet jeśli sceptycy twierdzą inaczej.

Książka ta to nie tylko relacja z początków jednego z najbardziej znanych przedsiębiorstw, ale także refleksja nad naturą ryzyka w biznesie i życiu osobistym. Jak rozpoczynać przedsięwzięcia? Jak radzić sobie z porażkami oraz sukcesem? I czym właściwie jest sukces? Od kreowania idei, poprzez budowanie zespołu, aż do momentu, kiedy trzeba wiedzieć, by odpuścić, historia Netflixa to nie tylko inspirująca opowieść o realizacji marzeń, lecz także cenna lekcja przedsiębiorczości.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Dawno temu, gdy rynek zdominowany był przez lokalne wypożyczalnie filmów, a technologia DVD była równie odległa jak futurystyczne wynalazki, nikt jeszcze nie myślał o możliwości streamingu wideo. To właśnie w takim świecie, w 1997 roku, Marc Randolph wpadł na innowacyjny pomysł wykorzystania internetu do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, który pełnił rolę kluczowego inwestora, założył firmę Netflix i objął stanowisko dyrektora generalnego.

Netflix, z imponującą liczbą 170 milionów subskrybentów, jest dzisiaj synonimem sukcesu, ale początki tego start-upu nie były łatwe. Marc Randolph nie tylko musiał przekonać własną matkę do inwestycji, ale również zmagał się z problemami technicznymi od pierwszego dnia działalności oraz próbował zainteresować Blockbustera przejęciem firmy. Jego historia to dowód na to, że intuicja i determinacja mogą odmienić świat, nawet jeśli sceptycy twierdzą inaczej.

Książka ta to nie tylko relacja z początków jednego z najbardziej znanych przedsiębiorstw, ale także refleksja nad naturą ryzyka w biznesie i życiu osobistym. Jak rozpoczynać przedsięwzięcia? Jak radzić sobie z porażkami oraz sukcesem? I czym właściwie jest sukces? Od kreowania idei, poprzez budowanie zespołu, aż do momentu, kiedy trzeba wiedzieć, by odpuścić, historia Netflixa to nie tylko inspirująca opowieść o realizacji marzeń, lecz także cenna lekcja przedsiębiorczości.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 15.13 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 424
Rok wydania: 2020
Rozmiar: 14 × 20 mm
ID: 9788381297530
Autorzy:

Inne książki: Marc Randolph

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info