Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Netflix. To się nigdy nie uda
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Dawno temu, gdy rynek zdominowany był przez lokalne wypożyczalnie filmów, a technologia DVD była równie odległa jak futurystyczne wynalazki, nikt jeszcze nie myślał o możliwości streamingu wideo. To właśnie w takim świecie, w 1997 roku, Marc Randolph wpadł na innowacyjny pomysł wykorzystania internetu do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, który pełnił rolę kluczowego inwestora, założył firmę Netflix i objął stanowisko dyrektora generalnego.
Netflix, z imponującą liczbą 170 milionów subskrybentów, jest dzisiaj synonimem sukcesu, ale początki tego start-upu nie były łatwe. Marc Randolph nie tylko musiał przekonać własną matkę do inwestycji, ale również zmagał się z problemami technicznymi od pierwszego dnia działalności oraz próbował zainteresować Blockbustera przejęciem firmy. Jego historia to dowód na to, że intuicja i determinacja mogą odmienić świat, nawet jeśli sceptycy twierdzą inaczej.
Książka ta to nie tylko relacja z początków jednego z najbardziej znanych przedsiębiorstw, ale także refleksja nad naturą ryzyka w biznesie i życiu osobistym. Jak rozpoczynać przedsięwzięcia? Jak radzić sobie z porażkami oraz sukcesem? I czym właściwie jest sukces? Od kreowania idei, poprzez budowanie zespołu, aż do momentu, kiedy trzeba wiedzieć, by odpuścić, historia Netflixa to nie tylko inspirująca opowieść o realizacji marzeń, lecz także cenna lekcja przedsiębiorczości.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Dawno temu, gdy rynek zdominowany był przez lokalne wypożyczalnie filmów, a technologia DVD była równie odległa jak futurystyczne wynalazki, nikt jeszcze nie myślał o możliwości streamingu wideo. To właśnie w takim świecie, w 1997 roku, Marc Randolph wpadł na innowacyjny pomysł wykorzystania internetu do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, który pełnił rolę kluczowego inwestora, założył firmę Netflix i objął stanowisko dyrektora generalnego.
Netflix, z imponującą liczbą 170 milionów subskrybentów, jest dzisiaj synonimem sukcesu, ale początki tego start-upu nie były łatwe. Marc Randolph nie tylko musiał przekonać własną matkę do inwestycji, ale również zmagał się z problemami technicznymi od pierwszego dnia działalności oraz próbował zainteresować Blockbustera przejęciem firmy. Jego historia to dowód na to, że intuicja i determinacja mogą odmienić świat, nawet jeśli sceptycy twierdzą inaczej.
Książka ta to nie tylko relacja z początków jednego z najbardziej znanych przedsiębiorstw, ale także refleksja nad naturą ryzyka w biznesie i życiu osobistym. Jak rozpoczynać przedsięwzięcia? Jak radzić sobie z porażkami oraz sukcesem? I czym właściwie jest sukces? Od kreowania idei, poprzez budowanie zespołu, aż do momentu, kiedy trzeba wiedzieć, by odpuścić, historia Netflixa to nie tylko inspirująca opowieść o realizacji marzeń, lecz także cenna lekcja przedsiębiorczości.
