Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nauka czytania od A do Z metodą sylabową
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest doskonałym wsparciem dla nauki czytania, oferując pomoc zarówno do samodzielnej pracy, jak i jako uzupełnienie każdego kompletu podręczników dla uczniów klasy 1. Została opracowana tak, by wprowadzać litery w kolejności uwzględniającej stopniowanie trudności. Po zapoznaniu dzieci z literami, które łatwo łączy się z dźwiękami zgodnie z zasadą fonetyczną, omawiane są również dwuznaki, trójznaki i różnorodne sposoby zapisu głosek, podobnie jak w tradycyjnym elementarzu. Ponadto książka integruje sylabę jako element pośredni pomiędzy słowem a głoską, co ma na celu poszerzenie obszaru czytania. Teksty do czytania zostały skonstruowane tak, by zawierały nowo wprowadzone litery oraz te, które dzieci poznały już wcześniej, wspomagając proces nauki krok po kroku.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest doskonałym wsparciem dla nauki czytania, oferując pomoc zarówno do samodzielnej pracy, jak i jako uzupełnienie każdego kompletu podręczników dla uczniów klasy 1. Została opracowana tak, by wprowadzać litery w kolejności uwzględniającej stopniowanie trudności. Po zapoznaniu dzieci z literami, które łatwo łączy się z dźwiękami zgodnie z zasadą fonetyczną, omawiane są również dwuznaki, trójznaki i różnorodne sposoby zapisu głosek, podobnie jak w tradycyjnym elementarzu. Ponadto książka integruje sylabę jako element pośredni pomiędzy słowem a głoską, co ma na celu poszerzenie obszaru czytania. Teksty do czytania zostały skonstruowane tak, by zawierały nowo wprowadzone litery oraz te, które dzieci poznały już wcześniej, wspomagając proces nauki krok po kroku.
