Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Narzędzia i techniki komunikacji marketingowej XXI wieku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dynamicznie zmieniającym się świecie współczesnej gospodarki, tradycyjne metody komunikacji okazują się coraz mniej skuteczne. Wraz z rozwojem nowych mediów i innowacyjnych form przekazywania informacji, konieczne stało się poszukiwanie świeżych narzędzi i strategii przez specjalistów od marketingu. Książka napisana przez zespół autorów z Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach bada, w jaki sposób można wprowadzać nowe techniki komunikacji. Publikacja omawia różnorodność współczesnych rozwiązań i ich teoretyczne podstawy oraz praktyczne zastosowania, szczególnie w obszarach działalności non profit, takich jak kampanie społeczne, rynek polityczny, administracja publiczna oraz ochrona zdrowia. Tekst skierowany jest do studentów kierunków ekonomicznych, praktyków rynkowych oraz menedżerów organizacji non profit, którzy zajmują się komunikacją marketingową na co dzień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dynamicznie zmieniającym się świecie współczesnej gospodarki, tradycyjne metody komunikacji okazują się coraz mniej skuteczne. Wraz z rozwojem nowych mediów i innowacyjnych form przekazywania informacji, konieczne stało się poszukiwanie świeżych narzędzi i strategii przez specjalistów od marketingu. Książka napisana przez zespół autorów z Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach bada, w jaki sposób można wprowadzać nowe techniki komunikacji. Publikacja omawia różnorodność współczesnych rozwiązań i ich teoretyczne podstawy oraz praktyczne zastosowania, szczególnie w obszarach działalności non profit, takich jak kampanie społeczne, rynek polityczny, administracja publiczna oraz ochrona zdrowia. Tekst skierowany jest do studentów kierunków ekonomicznych, praktyków rynkowych oraz menedżerów organizacji non profit, którzy zajmują się komunikacją marketingową na co dzień.
