Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Narkonomia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak odróżnić działalność sieciowej restauracji od handlu narkotykami? Być może kluczową różnicą jest legalność oferowanych dóbr oraz skala osiąganych przychodów. Niemniej jednak, fundamenty sukcesu pozostają podobne: jakość produktu, atrakcyjna cena, zadowolenie klientów oraz lojalność pracowników. Przywódcy karteli narkotykowych, inspirując się praktykami korporacyjnymi, mogą podsuwać myśl, że strategie stosowane przez duże firmy mogą mieć zastosowanie w walce z nielegalnym rynkiem wartym miliardy dolarów.
Tom Wainwright, redaktor magazynu The Economist, zagłębia się w tajniki tajemniczego i brutalnego świata produkcji oraz dystrybucji narkotyków. Jego podróż wiedzie od andyjskich pól koki, przez amerykańskie zakłady karne, detaliczne punkty sprzedaży marihuany w Kolorado, aż po najciemniejsze zakątki sieci, gdzie kwitnie nielegalny handel. W książce „Narconomics” autor nawiązuje rozmowy z różnorodnymi postaciami: boliwijskim potentatem kokainowym, liderem gangu z Salwadoru, producentem dopalaczy z Nowej Zelandii, a nawet z urokliwą babcią z Meksyku, która podczas smażenia naleśników deliberuje nad planami zbrodni. Rozmawia także z prezydentami, policjantami oraz młodymi zabójcami, by zgłębić mechanizmy działania organizacji przestępczych, odkryć powody ich współpracy oraz zbadać, jaką rolę odgrywa tutaj społeczna odpowiedzialność biznesu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak odróżnić działalność sieciowej restauracji od handlu narkotykami? Być może kluczową różnicą jest legalność oferowanych dóbr oraz skala osiąganych przychodów. Niemniej jednak, fundamenty sukcesu pozostają podobne: jakość produktu, atrakcyjna cena, zadowolenie klientów oraz lojalność pracowników. Przywódcy karteli narkotykowych, inspirując się praktykami korporacyjnymi, mogą podsuwać myśl, że strategie stosowane przez duże firmy mogą mieć zastosowanie w walce z nielegalnym rynkiem wartym miliardy dolarów.
Tom Wainwright, redaktor magazynu The Economist, zagłębia się w tajniki tajemniczego i brutalnego świata produkcji oraz dystrybucji narkotyków. Jego podróż wiedzie od andyjskich pól koki, przez amerykańskie zakłady karne, detaliczne punkty sprzedaży marihuany w Kolorado, aż po najciemniejsze zakątki sieci, gdzie kwitnie nielegalny handel. W książce „Narconomics” autor nawiązuje rozmowy z różnorodnymi postaciami: boliwijskim potentatem kokainowym, liderem gangu z Salwadoru, producentem dopalaczy z Nowej Zelandii, a nawet z urokliwą babcią z Meksyku, która podczas smażenia naleśników deliberuje nad planami zbrodni. Rozmawia także z prezydentami, policjantami oraz młodymi zabójcami, by zgłębić mechanizmy działania organizacji przestępczych, odkryć powody ich współpracy oraz zbadać, jaką rolę odgrywa tutaj społeczna odpowiedzialność biznesu.
