Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Myśli i słowa. Język polski. Klasa 8. Podręcznik. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta publikacja integruje naukę literacko-kulturową z nauką języka, tworząc spójną całość edukacyjną. Treści literacko-kulturowe zorganizowane są w sposób chronologiczny, umożliwiając odkrywanie ciągłości kulturowej oraz wpływu dzieł przeszłości na te współczesne. Klasyki literatury, takie jak "Pan Tadeusz" Adama Mickiewicza, "Quo vadis" Henryka Sienkiewicza czy "Syzyfowe prace" Stefana Żeromskiego, zestawione są z literaturą współczesną, w tym literaturą młodzieżową, popularną, jak "Pozłacana rybka" Barbary Kosmowskiej czy "Czarnoksiężnik z Archipelagu" Ursuli Le Guin, a także z utworami z nurtu kultury wysokiej, jak poezja Wisławy Szymborskiej.
Literackie dzieła są uzupełniane przez konteksty kulturowe, obejmujące dzieła malarstwa, filmu czy komiksy. Na przykład, film "Miasto 44" w reżyserii Jana Komasy, komiks "Wieża" Janusza Ordona i Rafała Urbańskiego oraz projekt upamiętnienia mauzoleum w Bełżcu to przykłady, które ilustrują, jak kwestie poruszane przez klasyków są nadal aktualne i dotyczą współczesnej młodzieży. Dodatkowo, w ramach kontekstów dostępne są teksty publicystyczne i popularnonaukowe, które pomagają rozwijać umiejętności retoryczne, takie jak artykuł "Mała Ojczyzna" Ośrodka Brama Grodzka Teatr NN czy "Przez pryzmat języka" Anny Wierzbickiej.
W zakresie zagadnień językowych, publikacja prezentuje strukturę dla klasy 8, w której uczniowie przyswajają wiedzę w obszarach takich jak fonetyka, zróżnicowanie języka oraz kultura komunikacji. Dział "Wirtualne spacery" przygotowuje młodzież do odpowiedzialnego korzystania z nowych technologii. Materiał językowy obejmuje również zasady poprawności językowej i ćwiczenia praktyczne, które rozwijają umiejętności komunikacyjne uczniów. Całość kończy dział powtórkowy, który pozwala na sprawdzenie zdobytej wiedzy oraz wzbogaca ją o dodatkowe informacje, poszerzając tym samym horyzonty edukacyjne uczniów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta publikacja integruje naukę literacko-kulturową z nauką języka, tworząc spójną całość edukacyjną. Treści literacko-kulturowe zorganizowane są w sposób chronologiczny, umożliwiając odkrywanie ciągłości kulturowej oraz wpływu dzieł przeszłości na te współczesne. Klasyki literatury, takie jak "Pan Tadeusz" Adama Mickiewicza, "Quo vadis" Henryka Sienkiewicza czy "Syzyfowe prace" Stefana Żeromskiego, zestawione są z literaturą współczesną, w tym literaturą młodzieżową, popularną, jak "Pozłacana rybka" Barbary Kosmowskiej czy "Czarnoksiężnik z Archipelagu" Ursuli Le Guin, a także z utworami z nurtu kultury wysokiej, jak poezja Wisławy Szymborskiej.
Literackie dzieła są uzupełniane przez konteksty kulturowe, obejmujące dzieła malarstwa, filmu czy komiksy. Na przykład, film "Miasto 44" w reżyserii Jana Komasy, komiks "Wieża" Janusza Ordona i Rafała Urbańskiego oraz projekt upamiętnienia mauzoleum w Bełżcu to przykłady, które ilustrują, jak kwestie poruszane przez klasyków są nadal aktualne i dotyczą współczesnej młodzieży. Dodatkowo, w ramach kontekstów dostępne są teksty publicystyczne i popularnonaukowe, które pomagają rozwijać umiejętności retoryczne, takie jak artykuł "Mała Ojczyzna" Ośrodka Brama Grodzka Teatr NN czy "Przez pryzmat języka" Anny Wierzbickiej.
W zakresie zagadnień językowych, publikacja prezentuje strukturę dla klasy 8, w której uczniowie przyswajają wiedzę w obszarach takich jak fonetyka, zróżnicowanie języka oraz kultura komunikacji. Dział "Wirtualne spacery" przygotowuje młodzież do odpowiedzialnego korzystania z nowych technologii. Materiał językowy obejmuje również zasady poprawności językowej i ćwiczenia praktyczne, które rozwijają umiejętności komunikacyjne uczniów. Całość kończy dział powtórkowy, który pozwala na sprawdzenie zdobytej wiedzy oraz wzbogaca ją o dodatkowe informacje, poszerzając tym samym horyzonty edukacyjne uczniów.
