Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
My też mamy już przeszłość. Guy Debord i historia jako pole bitwy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy można przekształcić przemijanie w praktykę oporu? To fundamentalne pytanie, które zadaje Paweł Mościcki w swojej książce, koncentrując się na postaci Guya Deborda — francuskiego pisarza, filmowca, filozofa i stratega. Książka przedstawia czas i historię jako arenę politycznych zmagań, gdzie Debord zaangażował się w symboliczną wojnę z otaczającym go społeczeństwem spektaklu, używając obrazów, słów, cytatów i gestów. Autor analizuje myśli i działalność Deborda, eksponując różnorodne aspekty doświadczeń historycznych oraz sposoby przeżywania czasu, zawierające zarówno polemiczny potencjał, jak i utopijną wizję przyszłości. Poza teoretycznymi refleksjami dotyczącymi nieodwracalności czasu, książka obejmuje rozważania na temat nocnych wędrówek po mieście i powstałych z nich map, płynności czasu i jego bezpowrotnej utraty, rewolucji i zmiennej pogody, sztuki cytowania i wspominania, a także przyjaźni i przypadku. Dzieło to było finansowane w ramach Narodowego Programu na Rzecz Rozwoju Humanistyki, realizowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2012-2014.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy można przekształcić przemijanie w praktykę oporu? To fundamentalne pytanie, które zadaje Paweł Mościcki w swojej książce, koncentrując się na postaci Guya Deborda — francuskiego pisarza, filmowca, filozofa i stratega. Książka przedstawia czas i historię jako arenę politycznych zmagań, gdzie Debord zaangażował się w symboliczną wojnę z otaczającym go społeczeństwem spektaklu, używając obrazów, słów, cytatów i gestów. Autor analizuje myśli i działalność Deborda, eksponując różnorodne aspekty doświadczeń historycznych oraz sposoby przeżywania czasu, zawierające zarówno polemiczny potencjał, jak i utopijną wizję przyszłości. Poza teoretycznymi refleksjami dotyczącymi nieodwracalności czasu, książka obejmuje rozważania na temat nocnych wędrówek po mieście i powstałych z nich map, płynności czasu i jego bezpowrotnej utraty, rewolucji i zmiennej pogody, sztuki cytowania i wspominania, a także przyjaźni i przypadku. Dzieło to było finansowane w ramach Narodowego Programu na Rzecz Rozwoju Humanistyki, realizowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego w latach 2012-2014.
