Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Muzyczny Paryż a la polonaise w okresie...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Paryż od dawna jest uważany za magnes przyciągający polskich muzyków, zaczynając już od czasów Fryderyka Chopina. W okresie międzywojennym miasto to stało się wręcz drugą stolicą muzyki dla Polaków. Wówczas artyści licznie przybywali do stolicy Francji w poszukiwaniu nauki, zatrudnienia i twórczej inspiracji.
Bogate źródła historyczne, takie jak francuska prasa, programy koncertowe i różnorodne dokumenty archiwalne, ukazują, jak Paryż stał się miejscem o wielokulturowym wymiarze, w którym polscy muzycy odgrywali ważną rolę. Dzięki dokładnej analizie tych materiałów, wspomaganej twórczą interpretacją, możliwe jest nowe spojrzenie na zjawisko polskiego wpływu na muzyczną scenę Paryża tamtego okresu.
Z tego podejścia wyłania się intrygująca narracja o muzycznym Paryżu w stylu polskim, który w latach międzywojennych tętnił życiem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Paryż od dawna jest uważany za magnes przyciągający polskich muzyków, zaczynając już od czasów Fryderyka Chopina. W okresie międzywojennym miasto to stało się wręcz drugą stolicą muzyki dla Polaków. Wówczas artyści licznie przybywali do stolicy Francji w poszukiwaniu nauki, zatrudnienia i twórczej inspiracji.
Bogate źródła historyczne, takie jak francuska prasa, programy koncertowe i różnorodne dokumenty archiwalne, ukazują, jak Paryż stał się miejscem o wielokulturowym wymiarze, w którym polscy muzycy odgrywali ważną rolę. Dzięki dokładnej analizie tych materiałów, wspomaganej twórczą interpretacją, możliwe jest nowe spojrzenie na zjawisko polskiego wpływu na muzyczną scenę Paryża tamtego okresu.
Z tego podejścia wyłania się intrygująca narracja o muzycznym Paryżu w stylu polskim, który w latach międzywojennych tętnił życiem.
