Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Muzeum ciszy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Młody muzealnik przyjeżdża do małego miasteczka, by na prośbę starszej kobiety stworzyć muzeum z jej nietypowej kolekcji. Zbiór ten, składający się z przedmiotów zbieranych przez nią przez całe życie, z pozoru wydaje się bez większej wartości, lecz łączy je wspólna historia: wszystkie zostały skradzione po śmierci swoich właścicieli, często w tajemniczych okolicznościach. Wśród eksponatów znajdują się między innymi mumia psa, wypchana sowa, sekator ogrodnika, który poniósł śmierć spadając z drabiny, krążek domaciczny zamordowanej prostytutki oraz aluminiowe tubki po farbie, będące ostatnim posiłkiem głodującej malarki.
Rolą muzealnika jest nie tylko katalogowanie i opisywanie historii tych przedmiotów, ale również zdobywanie nowych eksponatów. Początkowo niepewnie odnajduje się w tej roli, ale z czasem coraz bardziej angażuje się w osobliwą pasję kobiety. To, co zaczęło się jako sprzeciw wobec zapomnienia, przeradza się w niebezpieczną obsesję, a liczba zagadkowych zgonów w miasteczku rośnie. Ogawa z elegancją i prostotą przedstawia tę mieszankę piękna i przemocy, wprowadzając subtelne aluzje i wymowne cisze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Młody muzealnik przyjeżdża do małego miasteczka, by na prośbę starszej kobiety stworzyć muzeum z jej nietypowej kolekcji. Zbiór ten, składający się z przedmiotów zbieranych przez nią przez całe życie, z pozoru wydaje się bez większej wartości, lecz łączy je wspólna historia: wszystkie zostały skradzione po śmierci swoich właścicieli, często w tajemniczych okolicznościach. Wśród eksponatów znajdują się między innymi mumia psa, wypchana sowa, sekator ogrodnika, który poniósł śmierć spadając z drabiny, krążek domaciczny zamordowanej prostytutki oraz aluminiowe tubki po farbie, będące ostatnim posiłkiem głodującej malarki.
Rolą muzealnika jest nie tylko katalogowanie i opisywanie historii tych przedmiotów, ale również zdobywanie nowych eksponatów. Początkowo niepewnie odnajduje się w tej roli, ale z czasem coraz bardziej angażuje się w osobliwą pasję kobiety. To, co zaczęło się jako sprzeciw wobec zapomnienia, przeradza się w niebezpieczną obsesję, a liczba zagadkowych zgonów w miasteczku rośnie. Ogawa z elegancją i prostotą przedstawia tę mieszankę piękna i przemocy, wprowadzając subtelne aluzje i wymowne cisze.
