Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak efektywnie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak przekonać dziecko do regularnego wykonywania obowiązków domowych lub jak przekonać przełożonego, że zasługujesz na podwyżkę? Choć mógłbyś sięgnąć po znane ci metody, po co ryzykować, skoro masz przed sobą książkę pełną skutecznych strategii, które mogą przekonać każdego? Wykorzystaj odkrycia psychologii oraz neurologii, aby inni chcieli postępować zgodnie z twoimi oczekiwaniami, a nawet sami zaczęli tego pragnąć. Odkryj siedem kluczowych motywatorów, które napędzają ludzkie pragnienia i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Naucz się, jak stosować więzi międzyludzkie, rywalizację, nawyki, instynkty oraz system nagród, aby skutecznie inspirować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, mając wiedzę o złudzeniach poznawczych i narracjach, które każdy z nas buduje o sobie. Zostań mistrzem perswazji już od dziś!
Dlaczego ten poradnik trafia w Samo Sedno? Książka przedstawia siedem fundamentalnych czynników, które motywują ludzi do działania, oferując liczne strategie oparte na tych bodźcach, które sprawdzą się w zarówno w pracy, jak i w domowych sytuacjach. Zawiera ona jasno sformułowane przykłady i konkretne techniki, które można zastosować od razu. Dowiesz się, jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze, aby skutecznie motywować i przekonywać innych. Poradnik również dostarcza wskazówek, kiedy lepiej stosować prowokację, a kiedy warto się wycofać.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak efektywnie zachęcić klienta do zakupu twojego produktu, jak przekonać dziecko do regularnego wykonywania obowiązków domowych lub jak przekonać przełożonego, że zasługujesz na podwyżkę? Choć mógłbyś sięgnąć po znane ci metody, po co ryzykować, skoro masz przed sobą książkę pełną skutecznych strategii, które mogą przekonać każdego? Wykorzystaj odkrycia psychologii oraz neurologii, aby inni chcieli postępować zgodnie z twoimi oczekiwaniami, a nawet sami zaczęli tego pragnąć. Odkryj siedem kluczowych motywatorów, które napędzają ludzkie pragnienia i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Naucz się, jak stosować więzi międzyludzkie, rywalizację, nawyki, instynkty oraz system nagród, aby skutecznie inspirować innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, mając wiedzę o złudzeniach poznawczych i narracjach, które każdy z nas buduje o sobie. Zostań mistrzem perswazji już od dziś!
Dlaczego ten poradnik trafia w Samo Sedno? Książka przedstawia siedem fundamentalnych czynników, które motywują ludzi do działania, oferując liczne strategie oparte na tych bodźcach, które sprawdzą się w zarówno w pracy, jak i w domowych sytuacjach. Zawiera ona jasno sformułowane przykłady i konkretne techniki, które można zastosować od razu. Dowiesz się, jak wykorzystać nawyki, mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze, aby skutecznie motywować i przekonywać innych. Poradnik również dostarcza wskazówek, kiedy lepiej stosować prowokację, a kiedy warto się wycofać.
