Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Moje sylabki w przedszkolu. Ćwiczenia wspomagające naukę czytania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Moje sylabki w przedszkolu” to zeszyt stworzony z myślą o przedszkolakach, które rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem. Zastosowana tu metoda sylabowa jest niezwykle prosta i skuteczna, koncentrując się na sylabie jako podstawowej jednostce percepcji. Dzięki temu małe dzieci łatwiej przechodzą przez początkowe etapy nauki czytania.
Zeszyt jest wzbogacony o atrakcyjne elementy graficzne, naklejki i różnorodne zadania, co sprawia, że dzieci chętnie pracują z materiałami i są zmotywowane do dalszej nauki. Metodyka ćwiczeń, oparta na pomyśle, że sylaba jest kluczowym elementem percepcji, zakłada prezentację nowych spółgłosek w postaci sylab otwartych, jak na przykład PA czy MO. Podejście to jest zgodne z Symultaniczno-Sekwencyjną Nauką Czytania opracowaną przez prof. Jagodę Cieszyńską.
Przygotowane zadania i materiał w zeszycie są częścią Programu Moje sylabki, wykorzystywanego do wczesnej edukacji czytania. Dzieci uczą się otwartych sylab, a kluczowym elementem tej nauki jest unikanie izolowanego głoskowania, to jest wymawiania spółgłosek bez towarzyszącej samogłoski.
Dzięki różnorodnym aktywnościom, takim jak kolorowanie, wyszukiwanie i łączenie elementów, dzieci angażują się w ćwiczenia, co przyspiesza zapamiętywanie poznawanych sylab. Cały zestaw działań nie tylko wspiera naukę czytania, ale również przynosi dzieciom dużo radości i satysfakcji z odkrywania nowych umiejętności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Moje sylabki w przedszkolu” to zeszyt stworzony z myślą o przedszkolakach, które rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem. Zastosowana tu metoda sylabowa jest niezwykle prosta i skuteczna, koncentrując się na sylabie jako podstawowej jednostce percepcji. Dzięki temu małe dzieci łatwiej przechodzą przez początkowe etapy nauki czytania.
Zeszyt jest wzbogacony o atrakcyjne elementy graficzne, naklejki i różnorodne zadania, co sprawia, że dzieci chętnie pracują z materiałami i są zmotywowane do dalszej nauki. Metodyka ćwiczeń, oparta na pomyśle, że sylaba jest kluczowym elementem percepcji, zakłada prezentację nowych spółgłosek w postaci sylab otwartych, jak na przykład PA czy MO. Podejście to jest zgodne z Symultaniczno-Sekwencyjną Nauką Czytania opracowaną przez prof. Jagodę Cieszyńską.
Przygotowane zadania i materiał w zeszycie są częścią Programu Moje sylabki, wykorzystywanego do wczesnej edukacji czytania. Dzieci uczą się otwartych sylab, a kluczowym elementem tej nauki jest unikanie izolowanego głoskowania, to jest wymawiania spółgłosek bez towarzyszącej samogłoski.
Dzięki różnorodnym aktywnościom, takim jak kolorowanie, wyszukiwanie i łączenie elementów, dzieci angażują się w ćwiczenia, co przyspiesza zapamiętywanie poznawanych sylab. Cały zestaw działań nie tylko wspiera naukę czytania, ale również przynosi dzieciom dużo radości i satysfakcji z odkrywania nowych umiejętności.
