Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Moje miejsce w świecie. Religia 2. Karty pracy dla szkół ponadgimnazjalnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zadania zawarte w kartach pracy są zgodne z wytycznymi edukacyjnymi wyznaczonymi w programie nauczania religii. Przeznaczone dla uczniów ćwiczenia zachęcają do samodzielnego myślenia, łączenia faktów oraz wyciągania wniosków. Są one nie tylko bodźcem do kreatywności, ale również doskonale porządkują i utrwalają zdobytą wiedzę. Te zadania wspierają ucznia w rozwijaniu kluczowych umiejętności, takich jak czytanie ze zrozumieniem, analiza tekstu czy umiejętność formułowania wypowiedzi, które są niezbędne podczas egzaminu maturalnego. Interesujące ćwiczenia motywują do wykorzystania dotychczasowych zdobytych informacji jako fundamentu do dalszej nauki. Dzięki tym kartom pracy uczniowie mogą systematyzować swoją wiedzę, a nauczyciel ma możliwość sprawdzenia, na jakim etapie realizacji wymagań programowych znajduje się uczeń.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zadania zawarte w kartach pracy są zgodne z wytycznymi edukacyjnymi wyznaczonymi w programie nauczania religii. Przeznaczone dla uczniów ćwiczenia zachęcają do samodzielnego myślenia, łączenia faktów oraz wyciągania wniosków. Są one nie tylko bodźcem do kreatywności, ale również doskonale porządkują i utrwalają zdobytą wiedzę. Te zadania wspierają ucznia w rozwijaniu kluczowych umiejętności, takich jak czytanie ze zrozumieniem, analiza tekstu czy umiejętność formułowania wypowiedzi, które są niezbędne podczas egzaminu maturalnego. Interesujące ćwiczenia motywują do wykorzystania dotychczasowych zdobytych informacji jako fundamentu do dalszej nauki. Dzięki tym kartom pracy uczniowie mogą systematyzować swoją wiedzę, a nauczyciel ma możliwość sprawdzenia, na jakim etapie realizacji wymagań programowych znajduje się uczeń.
